انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سالانه ۳۰ هزار دانش‌آموز به استان تهران اضافه می‌شود
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برنامه ها و نیازهای هر دستگاه در اجرای اسناد توسعه استان تهران در هفتمین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران بررسی شد.

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش تهران در این جلسه با اشاره به ضرورت کمبود سرانه‌های آموزشی مدارس تهران گفت: میانگین تخصیص اعتبارات استان تهران در زمینه سرانه‌های آموزشی باید ارتقا پیدا کند.

وی با اشاره به تراکم دانش‌آموزی در استان تهران تصریح کرد: تهران از جمله استان‌های با سرانه فضای آموزشی پایین است که در عین حال از تراکم بالای دانش‌آموزان نیز رنج می‌برد که اگر اعتبارات لازم تأمین شود و خیرین مشارکت لازم را داشته باشند این مشکل برطرف خواهد شد.

همچنین محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نیز با اشاره به محرومیت آموزشی شهرستان‌های تهران افزود:  در صورت احداث 12 هزار کلاس درسی که در سال گذشته پیش‌بینی شده، به میانگین کشوری می‌رسیم.

وی با اشاره به رشد جمعیت دانش‌آموزی استان تهران خاطرنشان کرد: سالانه 30 هزار دانش‌آموز به استان تهران اضافه می‌شود که باید امکانات متناسب با رشد جمعیت دانش‌آموزی ارتقا پیدا کند.

https://thmporg.ir/vdcd.50x2yt0kja26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما