انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
گزارش بازدید رئیس سازمان مدیریت تهران از سازمان انتقال خون
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نعمت الله ترکی صبح روز چهارشنبه از سازمان انتقال خون استان تهران واقع در خیابان وصال بازدید کرد. 

پس از استقبال رسمی دکتر سید مرتضی طباطبایی رئیس سازمان انتقال خون استان تهران از نعمت الله ترکی رئیس سازمان و علی عشاقی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نخستین بخش بازدید حوزه ریاست و پس از آن بخش خونگیری سازمان بود.

مسئول بخش خونگیری و اهدای خون استان تهران در مورد مراحل پذیرش، ثبت نام و خونگیری از شهروندان توضیحاتی را ارائه کرد و پس از آن ترکی از بخش غربالگری، آزمایشگاه و تعیین گروه خونی بازدید کرد. 

حضور در سردخانه منفی 40 درجه و انبار خون و پلاسما تهران و استماع مشکلات کارکنان این بخش چالش های مهمی را در مورد اعتبارات انتقال خون استان تهران مطرح کرد که می توان به عدم اعتبار لازم برای تامین بخشی از البسه یکبار مصرف استریل، لباس ویژه و گرم برای ورود به سردخانه، عدم داشتن کفش و عینک مخصوص، و ... اشاره کرد.

ترکی پس از بازدید از ساختمان فرسوده این سازمان در جمع صمیمی کارکنان انتقال خون استان تهران حاضر شد که در این نشست دکتر طباطبایی گفت: من چیزی ندارم به کارکنان زحمتکش و دلسوز این سازمان تقدیم کنم. خیلی از دوستان رفتند و شاید بخش خصوصی برای آنها بهتر بود اما آنهایی که ماندند ایثار می کنند. وقتی روز عاشورا و تاسوعای حسینی تا 5 صبح عاشقانه در حال خونگیری و تحویل و بسته بندی و غربالگری هستند باید به این تلاش ها اجر نهاد و آنها را دید.

در ادامه جلسه برخی از کارکنان انتقال خون استان تهران مشکلات خود را مطرح کردند. افزایش بی رویه ساعات کار، خستگی، عدم پرداخت اضافه کاری، تبعیض میان کارکنان انتقال خون کشور با تهران،فرسودگی خودروها و ... بخشی از درخواست ها بود.

نعمت الله ترکی خطاب به رئیس و کارکنان انتقال خون استان تهران گفت: فداکاری و از خودگذشتگی شما موجب شده تا ما در کشور و تهران دغدغه انتقال خون را نداشته باشیم و همیشه در حوادث و بالایا نقش موثری را ایفاکردید. من به شما دوستان خدا قوت می گویم.

ترکی افزود: بر اساس قانون هر دستگاه استان تهران باید بر اساس کارکرد و خدمت بودجه دریافت کند. ما الان وقت مزدی هستیم که باید کارمزدی باشیم. من تمامی مشکلات را واقف هستم و قطعا در مورد اصلاح ساختار اداری و استخدامی شما اقدامات قانونی را دنبال خواهم کرد. حداقل کار این است که حقوق و مزایای شما با ستاد مرکز مطابقت داشته باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد راه کارهای قانونی در رفع چالش های سازمان انتقال خون تهران سخن گفت که موجب دلگرمی و تشویق حاضران شد و قول داد حتما موارد را یک به یک پیگری کند.

پس از پایان جلسه برخی از کارکنان به طور خصوصی با ترکی صحبت کردند و مشکلات و چالش های اداری و اعتباری انتقال خون استان تهران را بعنوان یک سازمان استراتژیک و حساس بیان کردند.

ترکی در پایان این بازدید در نوبت خون دهی قرارگرفت و پس از معاینه اولیه و ثبت نام همراه با علی عشاقی خون اهدا کردند.

گزارش تصویری بازدید را اینجا مشاهده کنید

https://thmporg.ir/vdci.qarct1aw5bc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما