انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تاکید استاندار بر توسعه دولت الکترونیک با هدف افزایش سرمایه اجتماعی
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره شهید رجایی که با حضور انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور و نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد با اشاره به لزوم رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء رعایت قانون، انضباط و ضوابط اداری اظهار داشت: آنچه در چند سال اخیر در سازمان استخدامی شاهد بودیم افزایش بهره وری، چابک‌سازی و ارتقای خدمات در سطح عملی می باشد.

وی همچنین بیان کرد: دو سال است که چابک سازی دولت دنبال می شود همچنین در زمینه شفاف سازی سامانه ای طراحی شده که تمامی دریافت های کارکنان دولت در این سامانه ثبت شود.

استاندار تهران افزود: با توسعه دولت الکترونیک به همه کارها سرعت بخشیده می شود و از سرگردانی ارباب رجوع جلوگیری می شود تا بتوان اعتماد و سرمایه اجتماعی را در جامعه افزایش داد.

محسنی بندپی تاکید کرد: تلاش می شود تا در مسیر ارتقای فرهنگ سازی، توسعه دولت الکترونیک و افزایش پاسخگویی قرار بگیریم تا افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال داشته باشد.

وی تاکید کرد: در استان تهران محورهای مورد تاکید سازمان اداری کشور در زمینه آموزش نیروی انسانی و ارتقا بخشیدن به سطح خدمات صورت گرفته و امروز شاهد افزایش بهره وری در دستگاه ها هستیم.

استاندار تهران با اشاره به ظرفیت های استان تهران گفت: ۵۲ درصد درآمدهای مالیاتی کشور از استان تهران تامین می شود، در بخش کشاورزی میانگین برداشت در هر هکتار ۳۰ تن است همچنین با رفع موانع پیش روی واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی سعی می کنیم تا اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم تا بتوانیم بالاترین سطح خدمت رسانی به مردم را داشته باشیم.

https://thmporg.ir/vdce.z8wbjh8nn9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما