انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
احداث خط کشتارگاه صنعتی و پیش سردخانه صنایع گوشت در استان تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران،از میان 26 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی استان تهران که قرار است تا پایان سال 98 به پایان برسد، 8 پروژه از جمله ایجاد کشتارگاه صنعتی و پیش سردخانه صنعتی صنایع گوشت در شهرستان ری متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان تهران است.

براساس این گزارش، احداث خط کشتارگاه صنعتی و پیش سردخانه صنعتی صنایع گوشت برای تولید (کشتارگاه گاو 29000 راس –کشتارگاه گوسفند 290000 راس– 22800 تن سایر موارد) و بسته بندی گوشت، سوسیس و کالباس در راستای تامین نیازهای پروتئینی استان و صادرات مازاد بر نیاز داخل به کشورهای هدف صادراتی است.

لازم به ذکر است، این پروژه با پیشرفت فیزیکی 86 درصدی منطبق با بند 3 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی بوده و پس از رفع مشکلاتی چون کمبود نقدینگی سرمایه ثابت(با توجه به افزایش هزینه ها و تصویب قوانین جدید در خصوص اجبار احداث پیش سرد کن در واحد های کشتار گاهی) و بدهی بانک ملی (سرمایه در گردش) به میزان 1.6 میلیارد تومان و بانک ملت (سرمایه ثابت) به میزان 2.1 میلیارد تومان تکمیل و بهره برداری می شود.

تامین نیازهای پروتئین استان، صادرات مازاد بر نیاز داخل به کشورهای هدف صادراتی و اشتغال 200 نفر بصورت مستقیم از جمله مهمترین مورد اثربخش این پروژه است.

براساس این گزارش، این پروژه باعث ایجاد اشتغال مستقیم 200 نفر خواهد شد و برای تکمیل و بهره برداری به 170000 میلیون ریال اعتبار نیاز دارد. (این اعتبار در حال رسیدگی در پست بانک بوده و امکان عدم تصویب درخواست در کمیته عالی پست بانک بدلیل بدهی های موجود بانکی وجود دارد)

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcg.u9xrak9txpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما