انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تولید انواع مکمل دارویی و غذایی انسانی در استان تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، از میان 26 پروژه مصوب اقتصاد مقاومتی استان تهران که قرار است تا پایان سال 98 به پایان برسد، 8 پروژه از جمله تولید انواع مکمل دارویی و غذایی انسانی در شهرستان پردیس متعلق به اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان تهران است.

این پروژه که از سوی بزرگترین شرکت پروبیوتیک در ایران اجرایی خواهد شد، منطبق با بندهای 2 و 3 سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی است.

براساس این گزارش، این پروژه شامل انواع مكمل دارويی و غذايی انسان به شكل قرص با ظرفیت 1560000000عدد، انواع مكمل دارويی و غذايی انسان به شكل کپسول با ظرفیت 50000000عدد، انواع مكمل دارويی و غذايی انسان به شكل پودر با ظرفیت 48600000عدد، انواع مكمل دارويی و غذايی انسان به شكل محلول با ظرفیت 713640000 عدد، انواع مكمل دارويی و غذايی انسان به شكل قطره با ظرفیت 26000000 عدد است.

با حمایت از ایجاد واحدهای جدید تولید ماهیان آکواریومی، تکثیر و تولید غذای زنده بعنوان یکی از نهاده های مهم در تکثیر و تولید ماهیان آکواریومی و میگو، مکانیزاسیون واحدهای فعال موجود، امکان تکثیر و پرورش گونه های جدید ماهیان آکواریومی متناسب با شرایط استان فراهم میشود.

اشتغالزایی، بی نیازی از واردات انواع مکمل های دارویی و غذایی انسانی و ارزآوری مناسب از جمله مهمترین موارد اثربخش این پروژه است.

براساس این گزارش، این پروژه تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از منابع داخلی و تسهیلات بانکی استفاده کرده است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcb.0b5urhbawiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما