انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برنامه منسجم دولت برای اشتغال| اختصاص ۵۳هزار میلیارد برای رونق تولید
به گزارش پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محمد باقر نوبخت در جریان افتتاح دو پروژه صنعتی در شهرك صنعتی سالاریه ورامین در جمع خبرنگاران گفت: چند سال است كه با همكاری مجلس در تصویب تبصره ۱۸ در قانون بودجه، امكانی فراهم شده تا تولید كنندگان هم از تسهیلات ارزان قیمت استفاده كرده و از كمك های بلاعوض دولت در رونق بخشیدن به تولید و ایجاد اشتغال استفاده كنند.

وی افزود: در تبصره ۱۸ قانون بودجه، امكان پرداخت مابه التفاوت سود نیز پیشنهادشده تا از این طریق نیز به تولید كنندگان كمك شود.

معاون رئیس جمهور گفت: با این مكانیزم برای سال جاری بالغ بر ۵۳ هزار میلیارد تومان در این بخش از تبصره ۱۸ پیش بینی شده تا مشكل تولید كنندگان برطرف شود.

نوبخت اظهار کرد: دولت برای اشتغال تك تك استان های كشور نیز برنامه ریزی منسجم و مدونی طراحی كرده كه در آن امكان تأمین سرمایه در گردش و دریافت تسهیلات ارزان قیمت تر از شرایط فعلی در نظر گرفته شده است. 

وی تصریح كرد: مجموعه این اقدامات دولت كه در قانون بودجه پیش بینی شده، فرصت را برای اشتغال تولید كنندگان فراهم می كند.
دو هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان در نظر گرفته شده است

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین از اختصاص دوهزار میلیارد تومان برای اجرای دومین مرحله از طرح رتبه بندی معلمان خبر داد.

وی افزود: در قانون بودجه، برای اجرای دومین مرحله طرح رتبه بندی فرهنگیان دوهزار میلیارد تومان پیش بینی شده كه این مبلغ در دو سال گذشته و برای اجرای مرحله اول دو هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان بود.

نوبخت در پایان اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر مقدمات اجرای مرحله دوم را كه اعتبارات آن ابلاغ شده فراهم كند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdce.o8wbjh8xo9bij.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما