انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ترکی: فرمانداری ها پروژه های دولتی را با مشارکت بخش خصوصی اجرا کنند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، نعمت اله ترکی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان رباط کریم که صبح روز چهارشنبه برگزار شد، اظهار کرد: پیش از این برنامه نویسی از بالا به پایین بود اما در این دوره برنامه ششم توسعه بر اساس برش شهرستانی تدوین و پس از تصویب از سوی سازمان برنامه ابلاغ شد. 

وی افزود: در سند توسعه شهرستان ابتدا چالش های شهرستان احصا و سپس برنامه برای رفع آن تدوین شد و حالا این قانون شده و باید دقیق اجرا شود، برای همین کتاب جامع و کاملی از این اسناد برای هر ۱۶ شهرستان استان چاپ شده که هر مسئول باید داشته باشد و براساس آن حرکت کند.

ترکی اظهار کرد: چه اشکالی دارد هر هفته جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان تشکیل شود و بر اساس کتاب برنامه کار رصد و پیگیری و تصمیم گیری شود. 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در مورد ساختار بودجه ای گفت: تا وقتی وابسته به نفت باشیم وضعیت ما بهتر نخواهد شد برای همین ساختار بودجه کشور در حال تغییر است و در استان تهران هم ستاد تجهیز درآمد به دنبال منابع غیر نفتی است. در یکی از شهرستان ها رفته بودم که مشکل تجهیز دی کلنیک داشتند در حالی که ساختمان نوساز و خالی بود. اما با مصوبه شورای برنامه ریزی شهرداری آمد و راه اندازی کرد حتی بر اساس قانون دهیاری ها هم می توانند این مراکز یا برنامه های دیگر را مدیریت کنند. 

ترکی گفت: همین جا اعلام م یکنم که هر پروژه ای آماده واگذاری داشتید با مشارکت بخش خصوصی اجرایی کنید. این همان فرمایش رهبر انقلاب برای رونق اقتصادی است. در سال گذشته با وجود مشکل بودجه، شهرداری تهران و دهیاری ها و شهرداری های استان، ۵ هزار میلیارد تومان از محل مالیات بر ارزش افزوده بودجه گرفتند.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.sqia2bq1pla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما