انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
معصومه گلشنی در گفتگو با پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: با هدف عملیاتی کردن این برنامه‌ها در ابتدا باید نسبت به شناسایی وضع موجود اقدام‌ می‌کردیم که با توجه به مکاتبات صورت گرفته با فرمانداری‌ها و مدیران‌کل، چالش‌ها، مسائل و مشکلات موجود احصا و به ما اعلام شده است. 
 
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران، خاطرنشان کرد: بر اساس چالش‌های احصا شده، بیشترین آن مربوط به سه حوزه؛ نیروی انسانی، بودجه و اعتبارات و همچنین، ساختار سازمانی بوده است. بر این مبنا، ما ۱۰ برنامه مدیریت بهره‌وری و منابع انسانی را در کنار اهتمام به مسئله سلامت اداری دنبال می‌کنیم. 
 

در حوزه نیروی انسانی باید، بحث آموزش در راستای بهره‌وری هرچه‌بیشتر در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم به سمت انگیزه سازمانی حرکت کنیم. 
 
وی همچنین در ادامه، ضمن اشاره به وضعیت پرداختی کارکنان نیز، یادآور شد: در مقایسه‌ای که میان پرداختی کارکنان دستگاه‌های استان و دستگاه‌های ملی در سال ۹۷ صورت گرفته، معتقدم هستم که این ارقام، قطعا مناسب نیست. با این حال، نگاه استاندار محترم و شخص آقای پاشا، مسیر بسیار روشنی را ایجاد کرده و نگاه بلندی نسبت به وضعیت پرسنل وجود دارد‌. 
 
مدیرکل منابع انسانی و تحول اداری استانداری تهران، عنوان داشت: بر این اعتقاد هستیم که منابع ارزشمند انسانی باید به جد، مورد توجه قرار بگیرد و با همین اعتقاد به پیش خواهیم رفت تا در مسیر روشن‌تری حرکت کنیم. 
 
وی افزود: در سال ۹۷، تغییراتی در حوزه رفاهیات و بحث اضافه‌کار پرسنل ایجاد شد و در سال جاری نیز، باید شاهد همین تغییرات و تحول در پرداختی کارکنان باشیم‌. ما بحث همسان‌سازی پرداختی پرسنل را دنبال می‌کنیم و به عقیده من، تغییر حکم کارگزینی، نباید باعث ایجاد تغییر نگاه، نسبت به نیروها شود. 
 

https://thmporg.ir/vdci.uarct1aprbc2t.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما