انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
درخواست ترکی از معاون سازمان برنامه کشور
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران با حضور دکتر پورمحمدی معاون اقتصادی، و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور در استانداری تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از جزئیات تدوین سند توسعه ای استان تهران و نحوه اجرای آن صحبت کرد و گفت: خواهش داریم که جلسات اختصاصی به طور بخشی و فرابخشی با معاونت اقتصادی و هماهنگی بودجه سازمان برنامه کشور برگزارشود.

وی افزود: برگزاری این جلسات در اجرای درست سند تاثیر خوبی خواهد داشت.

ترکی به بخش درآمدهای استان تهران اشاره کرد و گفت: سهم استان تهران از مالیات بسیار کم است و بیشترین درصد مالیات را پرداخت می کند که می خواهیم این موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه درآمدهای دستگاه های اجرایی استان تهران به دستگاه ملی میرود اما بخش کمی از آن در استان هزینه میشود اظهار کرد: ۹۶.۵ درصد بودجه جاری در اختیار دستگاه ملی و ۳.۵ درصد در اختیار استان هاست در حالی که بعنوان مثال سقف حقوق در سال ۹۸ استان تهران حدود ۷۸ درصد از کل اعتبار است که توازن وجود ندارد و بودجه بیشتر صرف حقوق میشود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.wnit23nixftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما