انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار تهران از بخش های مختلف سازمان مدیریت تهران بازدید کرد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران دکتر انوشیروان محسنی بندپی با حضور در ساختمان 10 طبقه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در خیابان مصدق شمالی از بخش های مختلف این سازمان بازدید کرد.

بندپی در این بازدید به تک تک اتاق کار کارشناسان، روسای گروه ها، معاونین و حتی بخش خدماتی وارد شد و از نزدیک با اقدامات و وظایف کارکنان سازمان مدیریت تهران بیشتر آشنا شد.

وی کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران را مغز متفکر استان عنوان کرد و گفت: کارهای تحقیقی و پژوهشی همراه با تحقیق و بررسی برنامه ها و سیاست های مدیریتی در استان تهران از مهمترین برنامه ها و اقدامات این سازمان است که به تمامی کارکنان این نهاد مدیریتی خدا قوت می گویم.

محسنی بندپی تدوین اسناد توسعه ای استان تهران را از موفق ترین اقدامات این سازمان برشمرد و اظهار کرد: وظیفه همه مدیران و فرمانداران استان تهران است که این اسناد را اجرا کنند تا شاهد توسعه استاندارد استان تهران باشیم.

وی همچنین از وضعیت نرخ تورم در معاونت آمار سازمان و آخرین وضعیت نقشه استان تهران مطلع شد.

استاندار تهران همچنین با حضور در پشت بام سازمان پنل های خورشیدی نصب شده برای تامین انرژی پاک را هم افتتاح کرد. پس از این بازدید 2 ساعته جلسه شورای معاونین استان در اتاق ریاست سازمان تشکیل شد.

برای مشاهده عکس بازدید استاندار اینجا کلیک کنید...

https://thmporg.ir/vdch.6nit23nikftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما