انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار: ورود شهرداری تهران به حوزه شهری قیامدشت ممنوع است
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «انوشیروان محسنی بندپی» در چهارمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران اظهار کرد: برای دستگاه های عضو شورای برنامه ریزی مصوبات لازم الاجراست. البته گفته شد که برخی دعوت نشدند در حالی که الزام، دعوت از اعضای عضور است و اگر افراد دیگری دعوت میشوند و گروهی دعوت نمیشوند دلیل بر بی عدالتی نیست.

وی افزود: در مورد احمدآباد مستوفی قانون در این بخش اظهار نظر صریح ندارد برای همین پیشنهاد تصویب و اجرای نقشه قبل اسلامشهر را پیگیری خواهیم کرد.

بندپی در مورد اجرای طرح هادی و اجرای پروژه ها گفت: اعتبار مصوبات سفر به دستور آقای نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه آماده و قابل تخصیص است. در مورد کمک به مترو اسلامشهر هم درخواست هایی از سازمان برنامه داشتیم اما بیشتر از آن نمی توانیم و می توان از فاینانس هم استفاده کرد.

استاندار تهران اظهار کرد: اگر چند روز فقط به ری بپردازیم جا دارد، چون موضوع مسائل زیست محیطی است‌. تا امروز دفن زباله در ری غیر علمی و تخصصی بوده و باید جابجا شود حتی گفتیم وام و کمک بلاعوض و علمی خواهیم کرد. ما چاره ای نداریم پساب ها را تصفیه کنیم که قطعا پیگیری خواهیم کرد.

محسنی بندپی به اختلاف نظر در مورد محدوده خاوران و قیام دشت میان شهرداری تهران و چهاردانگه اشاره کرد و گفت که هرگونه ورود شهرداری به بخش قیامدشت غیرقانونی است.

وی با اشاره به چالش اتباع در استان تهران اظهار کرد: ما در سرشماری سال ۹۵ تعداد ۵۵۰ هزار اتباع داشتیم که ۲ برابر این تعداد غیرمجاز در تهران زندگی می کنند که باید بررسی همه جانبه در این خصوص داشته باشیم.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.mnit23niqftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما