انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
آموزش  و توانمندی سازی ۸۵۰۰ کارمند تهرانی در سال ۹۷
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، محمدرضا همایی، در نشست هم اندیشی با اساتید مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان تهران، با تشکر از زحمات اساتید مرکز، اظهار کرد: سازمان های دولتی همه تابع قانون مدیریت خدمات کشوری هستند و محدودیت های قانونی، توانایی برآورده کردن انتظارات ما در امر آموزش را ندارد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات سال گذشته مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری ارائه کرد و افزود: در سال 97، تعداد 292 دوره آموزشی با تعداد 60 نفر استاد برگزار شده که از این میان، 245 کلاس حضوری و مابقی آن ها غیرحضوری بوده است.

همایی گفت: در 292 دوره کلاس های آموزشی، 8500 نفر شرکت کردند و 91 هزار ساعت آموزش برگزار شده است.

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران ادامه داد: 74 دوره آموزشی در کلاس های عمومی و 171 دوره در کلاس های اختصاصی در محل دستگاه های اجرایی برگزار شده است.

همایی با بیان اینکه سال گذشته 145 میلیون تومان بابت حق التدریس اساتید پرداخت شده است، افزود: 35 موسسه اعتبار سنجی شده در سال گذشته، به 153 هزار نفر از کارکنان دولت در استان تهران با دو میلیون و 600 هزار نفر ساعت کار، آموزش دادند.

وی، حقوق شهروندی و مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی را جز اولویت های سال 98 و سرفصل های مهم دوره های آموزشی استان تهران عنوان کرد و گفت: توانمندسازی کارشناسان استان برای تحقق اسناد توسعه استان و شهرستان ها، سند آمایش سرزمین، تحقق بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، سند تحول اداری، اقتصاد مقاومتی، سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران و آموزش حین خدمت مدیران از دیگر سرفصل های مهم آموزشی در سال 98 است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.mnit23nz6ftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما