انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
روی کمک نهادهای غیردولتی برای اجرای سند توسعه استان حساب کرده ایم
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «نعمت اله ترکی» در حاشیه جلسه انعقاد تفاهم نامه همکاری شورای اسلامی استان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در پاسخ به خبرنگاران درباره این جلسه اظهار کرد: در پایان سال 97، سند توسعه استان تهران تا سال 1400 نهایی شد که برای اجرایی کردن یک برنامه جامع نیاز به همکاری همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عمومی غیردولتی است تا به اهدافمان برسیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات در راستای اجرایی کردن برنامه ششم توسعه استان تهران، همکاری نهاد‌های عمومی غیردولتی مثل شورای اسلامی شهر و روستا، دهیاری، بخشداری‌ها و شهرداران است که این مهم را پیگیری کردیم و اگر همه آن ها همکاری کنند بسیار اثرگذار است.

ترکی بیان کرد: همکاری  و همگرایی نهادهای غیردولتی همچون شورای اسلامی استان تهران در قالب تفاهم نامه میان سازمان مدیریت و شورای اسلامی استان تهران ایجاد شد، با امضای این تفاهم نامه، سازمان برنامه در راهبری سند و نهادهایی غیردولتی به عنوان تسهیلگران و کنشگران، کمک خواهند کرد تا برای رصد سند توسعه و نظارت بیشتر بر کارهای نهادهای عمومی غیردولتی و دستگاه های اجرایی اقدام شود. 

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران همچنین در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما مبنی بر اینکه طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه افزایش حقوق 400 هزارتومانی در دستگاه های اجرایی انجام شده و برخی تخلف داشتند، آیا این تخلف در استان تهران هم بوده است یا خیر؟ گفت: سقف و کفی که در نظر گرفتند عدد ۴۰۰ هزار تومان است که علاوه بر آن ۱۰ درصد برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی که از سقف و کف کمتر می‌گیرند در نظر گرفته شده است. همه دستگاه‌های اجرایی استان تهران از فروردین ماه که این دستور ابلاغ شد، این مبلغ را دریافت کردند؛ صدا و سیما هم اگر حقوق بگیر دولت است، شامل آن می‌شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcb.ab5urhbgaiupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما