انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جلسه ستاد تجهیز استان تهران با تصمیمات مهم برگزار شد
به گزارش خبرنگار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران جلسه ستاد تجهیز استان تهران به ریاست نعمت الله ترکی در ساختمان مصدق شمالی برگزار شد.

نعمت الله ترکی در پایان این نشست به خبرنگار اتاق خبر سازمان گفت: سازمان امور مالیاتی استان تهران وظایفی دارد که در بخش استانی (استان تهران) باید برای مردم و سازمان مدیریت و استانداری تهران پررنگ تر شود. لذا در این جلسه عنوان شد که امورات این سازمان نسبت به استان تهران در اولویت باشد و سپس به سراغ ملی ها بروند.

ترکی با بیان اینکه درآمدی که قرار است در سال ۹۸ در استان تهران برای کشور کسب شود نزدیک ۵۳ درصد است یعنی حدود ۶۸ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه است است گفت: این عدد نسبت به سال ۹۷ افزایش چشمگیری داشته است.

وی همچنین گفت: قرار شد واحدهایی که در اخد مالیات مهم هستند برای اخذ مالیات  واحدهای تولیدی، صنفی، خدماتی و توزیعی ساماندهی شود.

با توجه به اینکه در قانون بودجه سال ۹۸ بحث مازاد درآمدهایی که استان ها جذب می کند باید به خود استان بازگشته و هزینه شود ستاد تجهیز درآمد استان تهران کمیته هایی را فعال کرده و در بخش های مختلف ورود کرده تا واحدها را شناسایی کنند.

https://thmporg.ir/vdcg.z9xrak9zwpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما