انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برخی مدیران تهران  برنامه سوم شهرداری را نخوانده اند!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «احمد اسمعیل وند» در نشست هم اندیشی و تطبیق برنامه سوم توسعه شهرداری تهران با اسناد توسعه استان تهران، اظهار کرد: از معاونت برنامه ریزی شهرداری تهران درخواست کردیم تا فرصت چند روزه ای را برای بررسی برنامه سوم شهرداری تهران به فرمانداری تهران ارائه کنند تا بتوانیم این برنامه را با برنامه های توسعه ای استان تطبیق دهیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی و تعامل شهرداری و سازمان مدیریت استان در اجرای برنامه ها، برای اولین بار اتفاق افتاده است، گفت: کار شهرداری تهران در موضوع برنامه ریزی قابل تحسین است چرا که برای اولین بار است که مبادله موافقت نامه در این سازمان انجام می شود و قرار است برنامه های شهرداری را با استان تطبیق دهد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران گفت: در برنامه های توسعه ای استان و بویژه در آمایش حتی در سطح کشور، برنامه مشخصی در رابطه با رفع آلودگی هوای پایتخت نیست. بار ریزگردها و گرد و غبار از استان های دیگر به سمت تهران می آید اما هزینه را تهران متحمل می شود.

اسمعیل وند تاکید کرد: مدیریت واحد شهری از سوی شهرداری و استان تهران باید ایجاد شود و در این صورت است که عدالت فضایی اجرا می شود. مفهوم مدیریت واحد شهری گفته شهردار اسبق تهران نیست که بگوییم "همه مشکلات را به من بسپارید حل کنم" برای مثال در مسئله آلودگی هوا باید اتفاق نظر داشت بنده خود اعتقاد دارم باید کارخانه آسفالت اسلامشهر تعطیل شود.

وی با بیان اینکه برخی مدیران کل دستگاه های اجرایی حتی برنامه سوم شهرداری تهران را نخوانده و از آن اطلاعی ندارند، افزود: متاسفانه مدیران کل استان توجهی به برنامه توسعه شهرداری تهران نداشته و تاکنون هیچ اظهار نظری نکرده اند، این درحالی است که در بسیاری از مسائل همچون آلودگی هوا و مسائل زیست محیطی اظهار نظر کارشناسی آن ها مهم است.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdch.inzt23n6mftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما