انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تیم حرفه ای و با برنامه ای در روابط عمومی تهران مستقر هستند
«مهدی قمصریان» با حضور در اتاق خبر سازمان در گفتگو با خبرنگار سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از تهیه سند راهبردی مرکز روابط عمومی سازمان برنامه خبر داد و اظهار کرد: این سند راهبردی ویژه دستگاه های تابعه و سازمان های استانی با همت کارشناسان مرکز، مشارکت و همفکری اساتید و نخبگان حوزه روابط عمومی در حال نهایی شدن است و به زودی ابلاغ می شود.

وی افزود: چشم انداز عالی سازمان در حوزه اطلاع رسانی و امور بین الملل، سیاست و مجموعه ای از راهبردهایی که قابلیت عملیاتی شدن داشته باشند در این سند پیش بینی شده است. 

رئيس مركز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بين‌الملل سازمان برنامه کشور، دسترسی آزاد مردم به اطلاعات، شفافیت و پاسخگو بودن را مهمترین ویژگی سند راهبردی مرکز روابط عمومی عنوان کرد و در مورد تقویت روابط عمومی سازمان مدیریت استان ها گفت: با همفکری کارشناسان حوزه پشتیبانی و منابع انسانی، امور استان ها و ... پیشنهادات اجرایی مختلفی بررسی شده که در حال پیگیری آن ها هستیم. امیدوریم پیکره نحیف و مستضعف روابط عمومی در استان ها را تقویت کنیم.

رئيس مركز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بين‌الملل سازمان برنامه کشور گفت: تصمیم دولت در کلان در گسترش ساختارها و تشکیلات نیست بلکه افزایش بهره وری، برون سپاری وظایف غیرحاکمیتی است. در حوزه روابط عمومی هم باید به سمت کاهش تصدی گری و برون سپاری و استفاده از توان غیر دولتی برویم. اگر چه این کار الزامات خاص خود را دارد.

وی درباره ارزیابی خود از عملکرد مجموعه روابط عمومی سازمان مدیریت استان تهران گفت: فعالیت حوزه روابط عمومی سازمان برنامه استان تهران به دلایل مختلف از جمله برنامه محوری، حضور افراد متخصص و کارشناس، کاملا شاهد یک تحول مثبت و قابل لمسی است که ناشی از حمایت های رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران است که  چهره ای رسانه ای و رسانه شناس و عشاقی رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی این سازمان است.

هچنین «مهدی قمصریان» در دیدار با «علی عشاقی» رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، کارشناسان روابط عمومی و تیم خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران اظهار کرد: روابط عمومی های سازمان مدیریت استان ها باید بهترین کیفیت اطلاع رسانی را داشته و به روز باشند. اگر فاصله بین مناطق مختلف وجود دارد باید این فاصله را کم کنیم.

وی با بیان اینکه روند فعالیت استان ها باید رصد و ارزیابی شود، افزود: نگاه آسیب شناسانه باید هر ماه از سوی کارشناسان روابط عمومی لحاظ شود، همه اقتضائات شهرستان ها را باید به تدریج اصلاح کرد و به سمت رفتار حرفه ای پیش برد.

رئيس مركز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بين‌الملل سازمان برنامه کشور ادامه داد: بحث آموزش و افزایش سواد تخصصی و رسانه ای و ذی نفعان ما از جمله اصحاب رسانه کار مهمی است که طی یک سال گذشته تلاش های خوبی در این زمنیه شکل گرفتته از جمله تورهای رسانه ای تا کارگاه های اموزشی که می شود  این برنامه ها را گسترده تر کرد.

قمصریان اظهار کرد: گاهی در میان ترافیک های روزمره، دچار سردرگمی شده و بسیاری از برنامه ها محقق نمیشود که دلیل آن فقدان برنامه منسجم و اجرایی است و حل این موضوع قابل انجام است.

وی با استقبال از پیشنهاد مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت تهران مبنی بر آموزش رسانه های استانی گفت: آسیب شناسی و آموزش رسانه های استانی فرصت ویژه ای است. متاسفانه بیشتر استان ها از اولیات حوزه روابط عمومی دچار مشکل هستند.

رئيس مركز اطلاع‌رسانی، روابط‌عمومی و امور بين‌الملل سازمان برنامه کشور افزود: سازمان برنامه، همچنان که اهمیت ویژه ای برای معاونت های اقتصادی و ... خود قائل است باید در حوزه اطلاع رسانی هم ویژه باشد.

در این جلسه، پیشنهاد راه اندازی نسخه لاتین پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران به نشانی (mbot.ir) از سوی تیم روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد.

انتهای پیام./

* گزارش تصویری حضور مهدی قمصریان در اتاق خبر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران

https://thmporg.ir/vdcj.tevfuqeaasfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما