انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ساماندهی توزیع دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، چهارمین جلسه "کارگروه استانی دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی" به ریاست "نعمت اله ترکی" رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، حضور "مرتضی رضایی" مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان،مسئول فنی استانداری تهران، "علی شیرین" معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از کارشناسان این حوزه برگزار شد.

ترکی در این جلسه بار دیگر بر برون سپاری خدمات دستگاه های اجرایی مطابق با قانون برنامه ششم توسعه تاکید کرد و گفت: توزیع نامناسب دفاتر پیشخوان دولت یکی دیگر از چالش های اساسی در برون سپاری خدمات دستگاه ها است. ساماندهی توزیع  و استفاده از ظرفیت انجمن های صنفی در این حوزه مهم است و باید پیگیری شود.

وی افزود: در بودجه ریزی عملکردی، 880 خدمت برای 25 دستگاه اجرایی شناسایی شد. بر اساس قانون همه دستگاه‌ها باید سالانه 20 درصد از خدمات خود را از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: نزدیک به 1400 دفتر پیشخوان خدمت در سطح استان تهران فعال است و براساس قانون، موظف هستند، سالانه 20 درصد از خدمتشان را در اختیار این دفاتر قرار دهند تا خدمات از طریق پیشخوان دولت هم ارزانتر و هم سریعتر به مردم ارایه شوند.

"مرتضی رضایی" مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران هم در این جلسه با اشاره به کمبود دفاتر پیشخوان دولت در سطح شهرستان تهران بویژه غرب پایتخت، اظهار کرد: متناسب با برنامه ششم توسعه مقرر شد تا دستگاه های اجرایی 20 درصد خدمات خود را برون سپاری کنند، حتی ارزیابی سالانه دستگاه ها براساس دولت الکترونیک و برون سپاری خدمات انجام خواهد شد.

در چهارمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان تهران؛ مقرر شد تا از جلسات آتی، دستگاه های اجرایی برای ارائه شرح خدمات برون سپاری در کارگروه حضور یابند تا خدمات قابل برون سپاری هر دستگاه احصا شده و برای اجرا ابلاغ شود.

در این جلسه، همچنین با انتقال و جابجایی حدود 6 دفتر پیشخوان دولت موافقت شد، همچنین مقرر شد تا نسبت به ابطال برخی پروانه های دفاتر، تصمیمات براساس قانون و آیین نامه گرفته شود.

انتهای پیام./

https://thmporg.ir/vdcc.4qsa2bqeela82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما