انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سرانه ورزشی ورامین ۵۹ سانتیمتر/ بهره برداری از یک واحد تولید چرم طبیعی
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، صبح امروز دوشنبه، جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران با کمیته برنامه ریزی شهرستان ورامین به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار، دبیری نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 استاندار تهران در این جلسه با بیان اینکه توسعه صنعت چرم یکی از اولویت های راهبردی در استان است، گفت:همه واحدهای مستقر در چرمشهر ورامین موظف به ایجاد پیش تصفیه خانه تا ۶ ماه آینده هستند.

وی با اشاره به وجود بافت های فرسوده در استان تهران گفت: مدیران باید در میدان عمل فعالیت کنند و با نشستن در دفتر کاری پیش نمی رود. در برخی استان ها کشور منازل روستایی تا ۸۰ درصد بهینه سازی و مقاوم شده است و اصلا پذیرفته نیست در ورامین ۸۲ درصد منازل روستایی نا ایمن است.

وی ادامه داد: دولت و مجلس وظیفه خود را برای تصویب قانون و اجرای آن را انجام دادند و تصویب است هر سال ۲۰ درصد بافت روستایی مقاوم سازی شود اما برخی مدیران در این خصوص کم کاری می کنند.

*مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران: شش ورزشگاه ۵ هزار نفری در استان تهران ساخته می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در شورای برنامه ریزی استان تهران گفت: ورزش ورامین در رشته های متعددی فعال است و در سطح کشوری و لیگ های برتر رشته های مختلف فعالیت دارد. سرانه ورزشی کل شهرستان ورامین  ۵۹ سانتیمتر  می باشد که  از میانگین استان  تهران بالاتر اما از کل کشور کمتر است.

وی افزود: در برنامه ششم توسعه  مقرر شده  ۳۰ درصد افزایش سرانه ورزشی ورامین متعلق به  بخش خصوصی و ۴۰ درصد نیز دولتی باشد و با این احتساب  ۳۱ باب سالن با اعتبار ۱۴۱ میلیارد تومان باید افتتاح شود

وی افزود: اگر بودجه های مورد نظر اختصاص داده شود سرانه ورزشی ورامین تا به حد نصاب ۷۵ سانتیمتر مربع خواهد رسید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت : مراحل ورزشگاه ۵ هزار نفره در ورامین همچنان با کمترین پیشرفت در حال انجام است که متاسفانه رایزنی ها با مسیولان فرادستی  موثر واقع نبوده است اما اخیرا جلسه ای برگزار شد که نتایج خوبی داشت.

وی با اشاره به ساخت ۶ ورزشگاه ۵ هزار نفره در استان تهران گفت: مراحل ساخت شش ورزشگاه ۵ هزار نفره در استان تهران آغاز شده و امیدواریم با اختصاص بودجه شاهد تحقق برنامه های وزارت ورزش باشیم.

*بهره برداری از یک واحد تولیدی و صادراتی چرم طبیعی

براساس این گزارش؛ در هشتمين سفر شهرستاني مقيمي يك  واحد تولید و صادر کننده چرم طبیعی باسرمایه ۲۰۰ میلیارد ریالی  باحضور استاندار تهران در ورامین به بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۱۷هزار مترمربع و با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

با راه اندازی این کارخانه برای ۵۰ نفر  به صورت مستقیم و  ۵۰ نفر غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

انتهای پبام./

https://thmporg.ir/vdcd2s0n6yt0j.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما