انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
دستور استاندار برای ساخت خانه های پیش ساخته ویژه بحران
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، سی و پنجمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران صبح دوشنبه در ساختمان عباس آباد به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران، دبیری نعمت الله ترکی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و حضور محرابیان مشاور وزیر صنعت، مدیران کل دستگاه های اجرایی برگزار شد.

دستور کار این جلسه، گزارش عملکرد ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و برنامه های پیش رو،  گزارش عملکرد پروژه های خاص با رویکرد توسعه اقتصاد دانش بنیان، بهره وری، اشتغال و سرمایه گذاری از سوی جهاد کشاورزی استان تهران بود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: 11 برنامه ویژه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی برای استان تهران طراحی و ابلاغ شده است. تا کنون با توجه به گزارش های دستگاه های اجرایی بیش از 97 درصد پروژه ها محقق شده است.بسیاری از دستگاه ها رتبه های اول تا سوم کشوری کسب کرده اند.

وی افزود: همزمان با برنامه ششم توسعه سند راهبردی استان تا پایان سال 99 تهیه و اجرا می شود. سال 95، 205 پروژه و سال 96، حدود 110 پروژه طراحی و تصویب شده است.

در ادامه این جلسه، مدیرعامل یکی از شرکت های خصوصی درباره تولید خانه های پیش ساخته ویژه زمان زلزله در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

این خانه های موقت از نمونه ژاپنی بومی سازی شده و با قطعات پیش ساخته ساخته می شود. عایق گرما و سرما، مقاوم در برابر حریق، سهولت در نصب، ماندگاری بالا حداقل 4 سال، قابلیت تغییر ابعاد خانه، استفاده از مواد سبک سیمانی بدون نیاز به ساخت اسکلت در محل است. هسته اصلی این خانه ها یونولیت و فایبرگلاس ضد حریق بوده و یک درب، یک پنجره، سیستم روشنایی، انشعاب آبرسانی، و قابیلت انبار تا 20 سال دارد. این شرکت روزانه 100 عدد ظرفیت تولید با قابلیت افزایش تا 10 برابر دارد که نمونه کار این خانه ها در شهرستان های فیروزکوه، دماوند ساخته شده است. 

استاندار تهران با حمایت از تولید این خانه های پیش ساخته به رئیس سازمان صنعت تهران گفت تا برای تست کیفیت، خرید این خانه ها و انبار آن ها در زمان بحران هماهنگی های لازم انجام شود.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdchtmnwd23nv.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما