انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
نوزدهمین جشنواره شهید رجایی؛ ۱۳دستگاه و ۳ فرماندار تهران برتر شدند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نوزدهمین جشنواره «شهید رجایی» ویژه تجلیل از برترین دستگاههای اجرایی استان تهران صبح امروز دوشنبه 13 شهریور ماه با حضور سید حسین هاشمی استاندار تهران و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در استانداری تهران برگزار شد.

جشنواره شهید رجایی هر ساله همزمان با هفته دولت به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی ‌و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه های اجرایی در سطوح مختلف برگزار می شود.

نعمت الله ترکی دبیر اجرایی جشنواره با بیان اینکه این جشنواره اختصاص به بررسی و ارزیابی تمامی دستگاه های و نهادهای دولتی استان تهران در سال 95 دارد، افزود: طی شش ماه گذشته طبق ماده 81 و 82 قانون مدیریت خدمات که رهبری آن را ارائه دادند، دستگاه‌هایی اجرایی که خود اعلام آمادگی کردند را مورد ارزیابی عمومی و اختصاصی قرار دادیم.

وی با بیان اینکه در این همایش از پنج دستگاه برتر همچنین تعدادی از بخشداران و فرمانداران تقدیر و تشکر بعمل می‌آید، ادامه داد: سه دستگاه در محورهای شاخص‌های عمومی، سه دستگاه در محور‌های شاخص‌های اختصاصی و تیم‌های کاری موثر مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

به گفته ترکی، طبق ارزیابی‌ها 13 دستگاه اداره کل استاندارد و تحقیقات، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل ثبت احوال، شرکت سهامی برق منطقه‌ای، شرکت توزیع نیروی برق استان و نواحی، شرکت توزیع نیروی برق در تهران بزرگ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانها، اداره کل اقتصاد و دارایی، اداره کل امور مالیاتی شهر و استان، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای تهران، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران و اداره کل جهاد کشاورزی بالاترین امتیاز را کسب کردند.

وی همچنین گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته از بین 16 فرماندار شهرستان های استان، سعید ناجی، هدایت الله جمالی پور، محمدکرم محمدی فرمانداران شهریار، ری و پیشوا حائز رتبه های برتر شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به عملکرد مطلوب تمامی دستگاه های استان تهران در سال های 94 و 95 افزود: این عملکرد درخشان موجب شد تا انتخاب دستگاه‌ها و فرمانداران برتر برای تیم ما بسیار سخت شود.

در این مراسم استاندار تهران با اهدا لوح تقدیر از تلاش های روسای 13 دستگاه اجرایی و 3 فرماندار برای کسب این موفقیت تجلیل کرد.

https://thmporg.ir/vdcebf8vijh8p.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما