انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ششمین روز از هفته دولت؛ افتتاح ۳۵ پروژه ۷۰ میلیاردی در شمیرانات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، فرماندار شهرستان شمیرانات در مراسم بهره برداری از این پروژه های عمرانی گفت: برای اجرا و بهره برداری از این 35 پروژه اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: بیش از 31 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها از طریق شهرداری فشم، شمشک و لواسان تامین شده و سرمایه گذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای پروژه اسکادا(کنترل سیستم های آب و فاضلاب) در لواسان گفت: پروژه اسکادا از جمله پروژه هایی است که از سوی آبفا اجرا و بطور شبانه روزی تاسیسات آب و فاضلاب و چاه ها و منابع آبی را رصد و کنترل می کند.

خانمحمدی گفت: طراحی و تکمیل ورودی شهر فشم، تکمیل ورودی شهر شمشک، گاز رسانی به روستاهای کند علیا، سفلی، بوجان، کردیان مزرعه سادات و ناصر آباد از جمله پروژه های افتتاح شده در این شهرستان هستند.

وی افزود: در کمیته اقتصاد مقاومتی این شهرستان پروژه هایی با اعتبار 10 هزار میلیارد تومان به تصویب رسیده که اعتبارات موردنیاز آن از طریق بخش خصوصی تامین می شود.

فرماندار شمیرانات گفت: با کمک دولت و اجرایی شدن این پروژه ها بیش از 4 هزار فرصت شغلی در شهرستان شمیرانات ایجاد می شود.

براساس این گزارش، افتتاح پروژه های شهرستان شمیرانات همزمان با هفته دولت و با حضور حاجی میرزایی دبیر هیات دولت و چاوشی معاون سیاسی استاندار تهران برگزار شد.

https://thmporg.ir/vdccaeq482bqp.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما