انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
بهره برداری از ۱۰ تصفیه خانه با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در استان تهران
به گزارش پايگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، محمد پرورش اظهار کرد: دولت یازدهم با پشتیبانی استاندار تهران و همراهی تمامی مسئولان ۱۰ پروژه تصفیه خانه فاضلاب در سراسر استان تهران اجرا کرده که این تعداد پروژه از تعهدات طرح های اقتصاد مقاومتی استان بیشتر است.

وی اظهار کرد: علاوه بر این ۱۰ پروژه، تصفیه خانه سد ماملو یکی از مهم ترین پروژه هایی است که توسط دولت یازدهم در استان تهران اجرا شده که مشکل کیفیت آب در شهرهای جنوب استان را به طور کامل رفع کرده است.

وی گفت: بهره برداری از این پروژه آثار زیست محیطی بسیاری در سطح استان تهران داشته و توانسته بسیاری از نیازهای آبی در زمینه های کشاورزی و صنعت را برآورده کرده است.

پرورش افزود: عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه فاضلاب پیشوا با یک میلیارد تومان کار آغاز شد و ثابت کرد می توان با همدلی و همراهی ، پروژه ای ۳۵ میلیارد تومانی را افتتاح کرد.

پرورش افزود: هم اکنون اجرای پروژه های تصفیه خانه در شهرستان های قرچک و ورامین نیز در حال اجراست و خط انتقال فاضلاب شهر ورامین به طور کامل اجرا شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: دولت دوازدهم برای اجرای پروژه تصفیه خانه در مابقی مناطق استان تهران باید ریل گذاری مناسبی را انجام دهد تا ۱۴ مدول تصفیه خانه در ۱۳ شهرستان استان انجام شود.

https://thmporg.ir/vdcca4q482bq1.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما