انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
آغازساخت مجتمع صنایع دارویی استان تهران/سند توسعه محیط زیست تصویب شد
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی در حاشیه پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار کرد: تدوین سند توسعه محیط زیست استان تهران یک برنامه میان مدت ٥ ساله (از سال ٩٦ تا پایان سال ٩٩)، تصویب شد.

وی افزود: در این سند تمام مسایل زیست‌محیطی استان تهران ازجمله آلودگی هوا، حمل و نقل و ترافیک و سایر مسایل که از معضل و مشکلات اصلی تهران است باید تا پایان سال 99 باید تعیین تکلیف شود.

ترکی گفت: طبق ماده 27 قانون برنامه ششم توسعه، تا پایان سال، 25 هزار روستا در سطح کشور باید طبق سند توسعه ای و چشم اندازی که از سوی استان ها تدوین می شود رفع مشکل شده و توسعه یابند.

وی ادامه داد: برش استانی ابلاغ شده است و سهم استان تهران 330 روستا تا پایان سال 99 است. بنابراین سالانه حدود 67 روستا در قالب برنامه توسعه‌ای قرار می‌گیرد که امروز 67 روستا مشخص و برنامه‌های توسعه‌ای آنها تدوین شده و مورد تصویب شورای برنامه‌ریزی توسعه‌ای استان قرار گرفت و قابلیت اجرا پیدا کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره ساخت مجتمع صنایع دارویی استان تهران گفت: استاندار دستور داد تا ساخت این مجتمع به شکل دانش بنیان در شهرستان ملارد آغاز شود. تمام دستگاه‌های اجرايی استان تهران باید همکاری لازم را در جهت جابه جايی اين واحدها به شهرستان ملارد داشته باشند.

https://thmporg.ir/vdcakina149ne.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما