انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
تشکیل بانک اطلاعات پژوهشی ویژه دستگاه های اجرایی استان تهران
محمدرضا همایی ابیانه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، با اعلام این خبر گفت: مرکزآموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برای نهادینه سازی فرآیند پژوهش در دستگاه های اجرایی، گسترش رویکرد پژوهشی در سطوح مختلف تصمیم گیری جهت هزینه کرد بهینه منابع استانی بر اساس نتایج پروژه های پژوهشی، اقدام به طراحی و راه اندازی این سامانه کرد.

وی افزود: ایجاد فرصت های برابر برای پژوهشگران در انجام فعالیت های پژوهشی کیفی و هدفمند و استقرار زنجیره ثمردهی علم و فناوری (آموزش، پژوهش، فناوری، تولید و تقاضا) در استان و تلاش در جهت جلب همکاری صاحب‌نظران، از جمله اهداف مهم این طرح است.

مدیر مرکزآموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره نحوه ورود مدیران و یا نمایندگان دستگاه‌های اجرایی به سامانه گفت: این دستگاه ها می‌توانند با ورود به سامانه به آدرس  research.thmporg.ir  در بخش کاربر،  اطلاعات خواسته شده را وارد کنند. بعد از طی مراحل اداری و تایید مسئول سامانه نسبت به احراز هویت نماینده دستگاه، رمز عبور از طریق آدرس الکترونیکی به دستگاه ارسال خواهد شد. (در بخش راهنما، مراحل چگونگی ثبت اطلاعات درج شده است).

وی اضافه کرد: نماینده دستگاه می‌تواند طرح‌های پژوهشی، مقالات، گزارش‌های کارشناسی و سایر فعالیت‌های پژوهشی دستگاه مربوطه را جهت بهره‌برداری سایر پژوهشگران،مدیران و کارشناسان  علاقه‌مند در سامانه بارگذاری کند. بدیهی است استفاده از این بانک اطلاعات پژوهشی می‌تواند در مدیریت جامع مسائل پژوهشی آینده مثمرثمر واقع شود.

با ایجاد این سامانه، بستر مناسبی برای تعامل میان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با دستگاه های اجرایی استان فراهم می شود.

 

https://thmporg.ir/vdchtxn6d23nx.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما