انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
طرح آمارگیری از گردشگران ملی آغاز شد؛ مراجعه به  ۴ هزار خانوار تهرانی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، بدون شک ایران با تاریخی کهن و فرهنگی غنی با وجود میراث فرهنگی جاذبه های طبیعی و تنوع آب و هوایی یکی از مقصد های مهم گردش پذیر جهان است که با توجه به  اهمیت صنعت گردشگری در شکوفایی اقتصادی، در صورت برنامه ریزی مناسب به یکی از منابع تولید ثروت در کشور بدل می شود.

برخی از کاربران مهم نتایج این طرح سازمان میراث فرهنگی-سازمان برنامه بودجه کشور - وزرات راه و ترابری - نیروی انتظامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

در این طرح اطلاعات تفصیلی درباره فعالیت های گردشگری و ویژگی های اجتماعی اعضای خانوارهای معمولی ساکن کشور جمع آوری می شود. اطلاعات این طرح که امسال برای فصل بهار گرد آوری می گردد شامل: تعداد سفر، مقصد اصلی سفر، محل اقامت، نوع وسیله مورد استفاده، هزینه های سفر و همچنین ویژگیهای اجتماعی اعضای خانوار مانند سن، جنس، وضع سواد و وضع اشتغال است که به منظور تهیه آمارهای گردشگری و برنامه ریزی برای توسعه صنعت گردشگری كشور انجام می شود.

براساس این گزارش، طرح آمارگیری از گردشگران ملی با مراجعه به 4430 خانوار از 96/4/20 لغایت 96/5/10 همزمان با کل کشور در استان تهران  و ازطریق مصاحبه با خانوار  اجرا می شود.

https://thmporg.ir/vdcd2f0j6yt0f.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما