انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
افزایش بودجه شهرستان های استان تهران نسبت به سال ۹۵
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، هادی رحمتی در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد، اظهار کرد: دولت یازدهم با توجه به بررسی مشکلات و مسائل شهرستان های استان تهران، اعتبارات این مناطق را نسبت به سال قبل، از رشد فزاینده ای برخوردار کرده که این امر می تواند به توسعه و عمران این مناطق منجر شود.

وی افزود: اعتبارات در نظر گرفته شده برای شهرستان ها برای بهبود و ارتقاء شاخص های کیفی زندگی تخصیص یافته و مسئولان شهرستان های با توجه به نیازهای منطقه که می تواند زندگی مردم را ارتقاء بخشد باید این اعتبارات را در بخش های مختلف هزینه کنند.

رحمتی اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان تهران با وقت گذاری و کار کارشناسی، اعتبارات مناسبی را برای شهرستان های استان تهران در نظر گرفته که با استفاده از آن در مسیری که به کیفیت بخشی به زندگی مردم منجر می شود می توان شاهد رشد چشمگیر این مناطق بود.

وی بیان کرد: در صورت نیاز، مسئولان شهرستان های استان می توانند نسبت به جابجایی اعتبارات برای پروژه های اولویت دار اقدام کنند.

مدیرکل شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: اگر مدیران دستگاه های اجرایی بتوانند پروژه ای را در ردیف اعتبارات طرح های ملی قرار دهند، برگ برنده ای بزرگ برای آن منطقه محسوب می شود.

https://thmporg.ir/vdcebn8fijh8o.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما