انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
برگزاری جشن  "روز پدر" در سازمان برنامه و بودجه استان تهران
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، مراسم جشن میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر امروز دوشنبه با حضور رئیس و کارکنان سازمان برنامه و بودجه استان تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر حمیدزاده مشاور فرهنگی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با تبریک ولادت امیر المومنین (ع) در اهمیت روز 13 رجب در تقویم شیعیان گفت: چنین روزی بسیار مبارک است، حضرت علی (ع) تنها امام من و شما نیست چرا که علی ترجمان عدالت و دادگری، زبان مهر و عطوفت و مدارا پس از پیغمبر اکرم (ص) است.

وی افزود: حضرت علی (ع) برترین برند آسمانی در نشان دادن راه مستقیم است. مانایی و جاودانگی مولای متقیان به شمشیر و مجاهدت او نیست بلکه به دلیل وجود عطری از صفای جان آن امام بزرگ است. آنچنانکه پیغمبر پیغمبرِ رحمت بود و شعارش توجه به نوع انسان ها، علی (ع) هم از همین منظر به عنوان امام علی مطرح است.

وی با ذکر ابیاتی در مدح امام علی (ع) اظهار کرد: حضرت امیرالمومنین و صدیقه طاهره (س) جایگاه ویژه ای در ادبیات فارسی ما دارند. حضور تاثیر گذار فکر و اندیشه امیرالمومنین در ادبیات منظوم و منثور ما بیانگر بنیادی بودن و اصیل بودن این باور در اعتقاد من و شما است.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدزاده افزود: متاسفانه در دنیای امروز که دینداران دین نشناس، اسلام را به صحنه تکاپو های تروریستی مبدل ساخته اند شما یک نمونه پیدا نمی کنید که فردی به نام علی (ع) دست به ترور و خشونت بزند چراکه علی پر طراوات ترین گلستان عشق و معرفت است و هر آنکس که علی را علی می شناسد نمی تواند به نام او و در مسیر پیروی از او به غیر از منطق و استدلال و رحمت و عشق ورزی به نوع بشر زبان دیگری داشته باشد.

https://thmporg.ir/vdchtvnqd23nq.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما