انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جزئیات آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال ۹۵
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در سال 95 به ریاست سید حسین هاشمی استاندار تهران، دبیری نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی و حضور دو نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

اعضای شورا در دوازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی چهار دستور کار تبیین بخشنامه اخیر رئیس سازمان اداری استخدامی مبنی بر تشکیل شوراهای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی در دی ماه 95، بررسی سند برنامه ششم توسعه استان تهران و سند آمایش و اجرایی شدن آن در سال 96، طرح هادی شهر فرون آباد و معضل حاشیه نشینی در استان تهران را مورد بررسی قرار دادند.

استاندار تهران بر لزوم تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 96 و بررسی سند برنامه توسعه از سوی مدیران دستگاه ها تاکید کرد و تذکر داد تا مدیران نظرات کارشناسی خود پیرامون اسناد توسعه ای استان ارائه کنند تا در اجرای سند در سال جدید اعتراضی نداشته باشند.

هاشمی در مورد گزارش ارایه شده در زمینه تراکم جمعیت در مناطق حاشیه نشینی استان گفت: گزارشی کارشناسی از وضعیت حاشیه نشینی در استان با همکاری همه دستگاه های مسئول در این بخش تا اردیبهشت ماه 96 آماده شود.

نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران پیش از تبیین دستور کار جلسه گزارشی مقایسه ای از بودجه جاری استان تهران در سال 92 و 95 ارائه کرد.

وی گفت: سقف رقمی حدود 299 میلیارد تومان بودجه جاری در سال 92 به 471 میلیارد تومان در سال95 رسیده است، به تعبیری دیگر حدود 170 میلیارد تومان از سال 92 تا 95 در بخش جاری افزایش یافته در حالی که تعداد دستگاه ها و نیروی انسانی آن ها افزایش نیافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: میانیگن تخصیص اعتبار به دستگاه های اجرایی به حدود 100 درصد رسیده است.

ترکی در ادامه به تخصیص اعتبارات عمرانی اشاره کرد و افزود: در سال 92 اعتبارات عمرانی استان تهران سقف و رقم 300 میلیارد تومان بوده که اکنون این مقدار به 311 میلیارد تومان رسیده است. این مقدار در سال 91، 282 میلیارد تومان بوده است.

وی همچنین با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور گفت: رقمی حدود 23 هزار میلیارد تومان مصوبه در سطح کشور بوده که حدود هزار میلیارد تومان هم مصوبه استان تهران تاکنون پرداخت شده است.

https://thmporg.ir/vdcd2j056yt0k.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما