انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از رشد ۹۳ درصدی تشخیص صلاحیت شرکت های پیمانکار در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
رشد ۹۳ درصدی تشخیص صلاحیت شرکت های پیمانکار در استان تهران

«پرویز قوامی نژاد» اظهار داشت: در شش ماهه ابتدایی سال جاری بالغ بر 717 شرکت پیمانکار تشخیص صلاحیت شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد 93 درصدی داشته است.
وی گفت: سهم شرکت های تشخیص صلاحیت شده پیمانکاری کل کشور در شش ماهه ابتدایی سال به 16.53 درصد رسید؛ در حالی که این میزان در سال گذشته بالغ بر 9.42 درصد بود.
وی افزود: در تابستان سال جاری نیز، 532 شرکت پیمانکار تشخصیص صلاحیت شده اند که معادل 20.60 درصد شرکت های تشخیص صلاحیت شده در کل کشور است.
مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه 13 برنامه میز خدمت برای رسیدگی سریع به درخواست متقاضیان در شش ماه اول سالجاری برگزار شده است، یادآور شد: به منظور وحدت رویه در کارشناسی پرونده ها، نشست های توجیهی برای تمامی کارشناسان و نمایندگان انجمن های صنفی به صورت مستمر برگزار می شود.
وی یادآور شد: به طور متوسط، بیش از ۱۸درصد از حجم تشخیص صلاحیت حوزه نظام فنی و اجرایی کشور در استان تهران انجام می شود و با برنامه ریزی های صورت گرفته و اصلاح فرایندها، میزان انتظار و رسیدگی به پرونده متقاضیان در این بخش بسیار کوتاه شده است.
 
https://thmporg.ir/vdcc.1qma2bqxsla82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما