انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، در این مراسم صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، کرمی مشاور حقوقی نهاد ریاست جمهوری، ترکیان مدیر صنایع، عامری معاون تولیدات گیاهی، فرماندار، بخشداران، ائمه جمعه شهرستان ملارد و جمع کثیری از مدیران شهرستان و همچنین بهره برداران و کشاورزان حضور داشتند.

این شرکت واقع در روستای یوسف آباد ازبخش صفادشت شهرستان ملارد در زمینی به مساحت ۱.۲ هکتار با زیربنای 4هزار و۵۰۰ مترمربع باهزینه اجرای بیش از ۲۲۰000 میلیون ریال است که تماما آورده مجری طرح بوده ؛ این طرح موجب ایجاد ۵۰ فرصت شغلی شده است.

*افتتاح ۳ طرح کشاورزی مهم کشاورزی ملارد

طرح گلخانه توت فرنگی واقع در مجتمع گلخانه ای دهک، طرح آبیاری قطره ای باغ عمارت و طرح تامین برق پمپاژ آبیاری قطره ای با استفاده از انرژی خورشیدی نیز با حضور فرماندار ، امام جمعه شهر ملارد ومدیر جهاد کشاورزی ملارد جمع کثیری از مدیران شهرستان و کشاورزان به بهره برداری رسید.

*کلنگ زنی ساختمان اداری مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ملارد

این ساختمان واقع درشهرک اداری ملارد در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با حضور همدانی، معاون امنیتی انتظامی استان تهران، فرماندار، مدیران شهرستان و کشاورزان اجرا شد.

مدیرجهاد کشاورزی ملارد ابراز امیدواری کرد که با تخصیص اعتبار از سوی سازمان های ذیربط وحمایت دستگاه های شهرستان و همچنین کشاورزان کار اجرایی این پروژه آغاز شود.

*تجلیل از ۵ تولید کننده نمونه استانی در سالن اجتماعات شورای شهر صفادشت

هم چنین طی مراسمی ازتولیدکنندگان برتر استانی دربخش کشاورزی تقدیر شد که اسامی آن ها به شرح زیر است:

اصغر زارع بیات تولید کننده نمونه گندم بذری به میزان ۵۰۰ تن در سطح ۷۰ هکتار

علیرضا خدایی واحد نمونه مرغداری تخمگذار با ظرفیت ۲۶۰۰۰۰ قطعه

محسن صادقی واحد نمونه جوجه کشی با ظرفیت تولید سالانه ۸۵۵۳۶۰ قطعه

محمدرضا فاطمی واحد نمونه تولید خوراک دام با ظرفیت تولید سالانه ۹۰۰ تن
فرید مقامی اصل واحد نمونه تولید قارچ خوراکی با ظرفیت تولید سالانه ۵۶۰ تن

 

https://thmporg.ir/vdcakwn0149nw.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما