انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مدیر جهاد کشاورزی استان تهران خبرداد :

بسته تسهیلاتی؛ ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تهران

بسته تسهیلاتی؛ ویژه سرمایه گذاری در بخش کشاورزی تهران
علی اشرف منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران درباره ایجاد بازارچه های مرتبط با نیازهای اساسی مردم در شب عید نوروز اظهار داشت: ۳۵۰ نقطه برای توزیع میوه در استان در نظر گرفته ایم که تعداد ۲۲۰ تای آن در شهر تهران و مابقی در شهرستان ها ایجاد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی استان تهران درباره ایجاد قطب بندی های جدید برای بازارچه ها گفت: بیش از هر چیزی سعی و تلاش خود را بر کثرت و تنوع میوه و خشکبار برای پوشش همه مناطق تعیین شده داریم.

وی  درباره ورود اقلام خارجی از جمله میوه در بازار شب عید گفت: هرگونه واردات میوه ممنوع است و قطعا در صورت مشاهده، برخورد لازم را مطابق قانون انجام می دهیم.

منصوری درباره سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه های مختلف زراعی، آب و فاضلاب و... بیان داشت: مهمترین پروژه جهاد کشاورزی استان توسعه واحدهای گلخانه ای است که منابع تسهیلاتی خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر منابع تسهیلاتی موجود است افزود: با پیگیری های وزیر کشاورزی سود این منابع از ۱۸ درصد به ۱۶ درصد تقلیل یافته است.

ریس جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: طبق توافق انجام شده، حداقل 1000 میلیارد از ردیف اعتباری دو هزار میلیاردی تومانی مصوبه سفر رئیس جمهور به استان، را برای بخش کشاورزی در نظر گرفته ایم.

وی با بیان اینکه فرایند و مراحل ورود سرمایه گذاران به بخش کشاورزی کوتاه شده است، گفت: در صدور مجوزها، قطع اعطای تسهیلات با بانک کشاورزی هماهنگی های خوبی داشته ایم.

منصوری در مورد ضمانت های لازم به بخش خصوصی در امر سرمایه گذاری گفت: ما برای سرمایه گذاری بخش کشاورزی سه کار عمده از جمله موافقت برای صدور یک روزه مجوز تبصره چهار، هماهنگی با نظام مهندسی برای احداث واحد در کوتاهترین زمان ممکن، هماهنگی با بانک کشاورزی در معرفی سرمایه گذاران جهت تسهیلات لازم انجام داده ایم.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcc8.qm22bqxaal.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما