انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«کوروش لهراسبی» سرپرست مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان تهران از آموزش تخصصی ۱۴ میلیون نفر/ ساعت به نیروی انسانی دستگاه‌های ملی و استانی توسط این مرکز در سال ۱۴۰۲، خبر داد.
اجرای «برنامه تحول آموزش» در دستگاه های اجرایی استان تهران
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، وی افزود: با هدف توانمندسازی کارکنان دستگاه های اجرایی در سال گذشته، 62 دوره آموزشی به صورت حضوری، وبیناری و آفلاین با موضوعات «مدیران»، «تربیت مدرس»، «شغلی»، «عمومی» و «توجیهی بدو خدمت» برای چهار هزار و 87 نفر توسط این مرکز و 24 هزار و 13 دوره به صورت حضوری و وبیناری برای 710 هزار و 769 نفر توسط موسسات بخش خصوصی مستقر در استان تهران برگزار شد. حدود 25درصد از اعتبارسنجی و نظارت بر موسسات آموزشی کشور نیز توسط مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه وآینده‌نگری استان تهران انجام می پذیرد.
وی اظهار داشت: الکترونیکی کردن فرآیندهای احراز صلاحیت تدریس و اعتبارسنجی مؤسسات آموزشی،
تهیه تقویم آموزشی متناسب با نیاز دستگاه‌های اجرائی، برگزاری همایش آموزشی ویژه رابطین دستگاه‌های اجرایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه مدیران استان متناسب با سند تحول دولت مردمی و تحقق شعار سال از جمله برنامه های این مرکز در سال جدید خواهد بود.
«لهراسبی» با اشاره به اینکه بیش از 20 درصد از دانشگاهها، مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان کشور در استان مستقر هستند، افزود: چالش‌های موجود تهران از جمله فرونشست زمین، آلودگی هوا، مدیریت انرژی، موضوع آب و... از جمله مواردی است که مستلزم انجام پژوهش‌های کاربردی با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در سطح استان است و بنا داریم که از این ظرفیت در سال جاری نیز استفاده شود.
سرپرست مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان تهران یادآور شد: در سال گذشته، شش «درخواست پژوهشی» مربوط به دستگاه ها در کمیته پژوهش مورد تائید و هشت «طرح پژوهشی» نیز برای دریافت پروپوزال از طریق دستگاه‌های اجرایی و مراکز پژوهشی فراخوان شد.
 
https://thmporg.ir/vdch.6n-t23n6kftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما