انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
درخواست بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای تهران/زمین کارخانه "قو" تهیه شد
احمد اسمعیل وند در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به بودجه 60 میلیارد تومانی سال 95 شهرستان تهران اظهار کرد: با توجه به گستره جمعیتی پایتخت، این میزان کافی نیست اما سازمان برنامه و بودجه توجه دارد و شاخص ها را درنظر می گیرد.

وی ادامه داد: بیش از 500 مدرسه فرسوده در تهران وجود دارد، خطر زلزله و حوادث غیرمترقبه هم تهران را تهدید می کند. انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه متولی دولت، شهرداری تهران و ارگان های مرتبط برای کمک به بازسازی این مدارس  کمک کنند و حداقل برای برنامه 5 ساله تهران این مهم را در نظر بگیرند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران درباره میزان بودجه درخواستی در سال 96 گفت: درخواست ما برای سال آینده بیش از 500 میلیارد تومان است. اگرچه مبلغ بالایی است اما این تمام نیازهای ما را پوشش می دهد. اگر دولت نیمی از این مبلغ و ما بقی را خیرین مدرسه ساز و شهرداری تهران پرداخت کنند مشکلات ما حل می شود.

اسمعیل وند درباره ظرفیت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر تهران گفت: با توجه به محدودیت ورود صنایع بویژه صنایع آلاینده در تهران آمادگی داریم در زمینه فناوری های نوین، نانو تکنولوژی با شرکت های خارجی و داخلی مذاکره و سرمایه گذاری کنیم.

معاون برنامه ریزی فرمانداری تهران درباره آخرین وضعیت انتقال کارخانه روغن نباتی "قو" از تهران اظهار کرد: زمین کارخانه تهیه شده و رایزنی مدیریت کارخانه و شرکت ادامه دارد. به دلیل تحریم ها و ممنوعیت ورود تجهیزات شرکت برای وارد کردن خطوط تولید به روز به مشکل برخورده است، اما پیگیری ها ادامه دارد.

اخبار جامعه را با ما دنبال کنید./

https://thmporg.ir/vdcficdvaw6dc.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما