انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
توسعه استان تهران از سال ۹۶ بر مبنای سند آمایش انجام می شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نعمت الله ترکی درباره اقدامات دستگاه های اجرایی استان و چگونگی تحقق اقتصاد مقاومتی طی یک سال جاری اظهار کرد: برنامه ریزی برای اجرایی کردن استراتژی اقتصاد مقاومتی از سال گذشته با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های استان تهران برای توسعه آغاز شد.

وی ادامه داد: برای این منظور 205 پروژه اقتصاد مقاومتی برای 26 دستگاه اجرایی استان تهران مصوب کردیم که شامل همه حوزه های جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و تجارت، گردشگری و .. می شود.اجرایی کردن این پروژه ها مربوط به دوره خاص نمی شد، چراکه ما توسعه استان را براساس اسناد بالادستی که به تصویب شورای برنامه ریزی و توسعه هم رسیده است در قالب سه برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم کردیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: در بخش کوتاه مدت اقدامات مربوط به پروژه های مصوب اقتصاد مقاومتی تا پایان سال جاری انجام می شود. اقدامات بعدی در بخش میان مدت تا پایان سال 96 و برنامه های بلند مدت هم همزمان با سند چشم انداز استان و کشور است.

ترکی افزود: یکی از مهمترین فعالیت های ما در استان تهران تلفیق و تطبیق پروژه های اقتصاد مقاومتی با سند توسعه استان و چشم انداز است. همچنین از سال 96 برنامه ریزی های توسعه استان تهران بر مبنای سند آمایش، سند توسعه و برنامه ششم توسعه است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره ضمانت اجرایی سند آمایش اظهار کرد: در لایحه برنامه ششم توسعه که اخیرا تصویب شد برنامه آمایش با تصویب مجلس اجرایی می شود.

https://thmporg.ir/vdcebo8pijh8p.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما