انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
با حضور پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال انجام شد؛

بهره برداری از دو پروژه ورزشی و عمرانی در پایتخت

بهره برداری از دو پروژه ورزشی و عمرانی در پایتخت
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، دو پروژه ورزشی استخر شهدای شمیران نو با اعتباری بالغ 42 میلیارد ریال و سالن سازمان اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیرانات با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

احداث ساختمان اداره ورزش و جوانان شمیرانات در مساحت یک هزار متر مربع در دو طبقه به همت شهرداری منطقه یک تهران به بهره برداری رسید.

حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره این پروژه گفت: کلنگ احداث این مجموعه ورزشی از سال 91 به زمین زده شد که برای بهره برداری این ساختمان اداری 15 میلیارد ریال اعتبار صرف شد.

وی همچنین از افتتاح استخر شهدای شمیران نو با مساحتی بالغ بر یک هزار و 300 متر مربع در دهه مبارک فجر اشاره کرد و افزود: این پروژه ورزشی با اعتباری افزون بر 42 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه اعتبار این پروژه عمرانی از طریق منابع مالی استان هزینه و تکمیل شد، افزود: در دهه مبارک فجر 11 پروژه عمرانی و ورزشی در سطح استان تهران به بهره برداری رسید که بیش از 42 هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده شد.

وی ادامه داد: برای احداث و بهره برداری از 11 پروژه عمرانی و ورزشی استان تهران در دهه مبارک فجر اعتباری بالغ بر 245 میلیارد ریال هزینه شد که در هشت سال گذشته بی سابقه بوده است.

مراسم افتتاح ساختمان اداره ورزش و جوانان شمیرانات با حضور علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس، حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران و جمعی از مسئولان و ورزشکاران استان تهران برگزار شد.

همچنین مجموعه استخر و سالن چند منظوره شمیرانات نو نیز با حضور مناف هاشمی معاون توسعه و منابع انسانی وزارت ورزش و جوانان و محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو برگزار شد.

در حال حاضر چهار هزار مجموعه ورزشی در سطح استان تهران فعال است که از این میان میزان سرانه ورزشی در استان تهران 43 سانتی متر مربع است. 

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcg4.93aak9nrrp.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما