انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
به گزارش سعیده حسن خانی، خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه وبودجه استان تهران، نوربخش عسکری معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه استان تهران از پروژه بیمارستان سوانح سوختگی تهران بازدید کرد.

این پروژه به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران به منظور تامین تمام نیازهای بیماران سوختگی در زمینی به مساحت 11000 متر مربع احداث شده و مساحت کل ساختمان اصلی 52430 متر مربع و در 9 طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین طراحی شده است.

ساخت بیمارستان سوانح سوختگی تهران که اعتبارات آن کاملا دولتی است در سال 92 آغاز شد و ساخت آن تا سال 94، 45 میلیارد تومان هزینه داشت. در سال 95  با جذب اعتبار 19 میلیارد تومانی اکنون به 45 درصد پیشرفت رسیده است.

براساس این گزارش، تکمیل پروژه به 120 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و اگر اعتبار مورد نظر 100 درصد تخصیص یابد این بیمارستان در دهه فجر سال 1396 بهره برداری می شود.

در مجموع ساختمان بیمارستان علاوه بر بلوک اصلی که تمام خدمات تشخیص و درمان را در خود جای داده بلوک 5 طبقه دیگری هم در مجاورت آن ویژه پارکینگ و مراجعین در نظر گرفته شده است.

این واحد درمانی علاوه بر مرکز معالجات سوختگی، جنبه آموزشی و تحقیقاتی هم دارد.

گفتنی است؛ این بیمارستان شامل 30 بخش اصلی از جمله اورژانس، مراقبت های ویژه (BICU) بخش بستری، جراحی، درمانگاه، تشخیص درمانی، فزیوتراپی، رادیولوژی، داروخانه، آزمایشگاه، پاتولوژی، آندوسکپی، مرکز تحقیقات پوست، بخش خدماتی ، مهد کودک، استریل مرکزی و ...است.

https://thmporg.ir/vdcicqaq2t1ap.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما