انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، چهارم اردیبهشت ماه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رباط کریم در سخنانی گفت: در پایان سال گذشته ۷۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد تومان برای این شهرستان مصوب شده که باید تا پایان امسال به بهره برداری برسد.
تصویب ۷۹ پروژه عمرانی جدید در شهرستان رباط کریم
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، «علاالدین ازوجی» افزود: پروژه های مصوب شده در حوزهای مختلف از جمله راهسازی، آبرسانی، سلامت، آموزش، ورزش و انتظامی است.
وی با اشاره به روند رو به گسترش شهرها افزود: اگر در کنار توسعه، به موضوع مهم زیر ساخت ها و نیازهای جامعه توجه نشود، آسیب های اجتماعی بروز می کند.
وی یادآور شد: شهرستان های استان تهران دارای ظرفیت های مهمی از جمله میراث فرهنگی است که باید به مقصد گردشگری تبدیل شوند تا کسب و کار این حوزه رونق بگیرد.
وی همچنین درخصوص توسعه مترو پرند و مشکلات شهرهای جدید، راهکارهای قانونی را ارائه داد.
حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی نیز خواستار  تکمیل سیستم آبرسانی و تصفیه خانه، روشنایی جاده ها، توسعه مترو پرند، ایجاد استادیوم ورزشی، ایجاد ساختمان فرماندهی نیروی انتظامی و تجهیز و توسعه دانشگاه پیام نور شد.
امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم نیز با اشاره به اهمیت این شهرستان و جمعیت بالای آن گفت: متاسفانه زیرساخت های کنونی، جوابگوی مطالبات مردم نیست و مشکلات متعدد، مانع توسعه رباط کریم شده است.
وی افزود: در بیشتر حوزه های فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و عمرانی دارای کمبودهایی هستیم که توجه مسولان ملی و استانی را می طلبد.
در ادامه روسای ادارات و نهادهای شهرستان رباط کریم به تشریح طرح های عمرانی نیمه تمام در حوزه های اقتصادی، ورزشی و فرهنگی پرداختند.
پیش از این نشست، رییس و معاون برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از  مراحل ساخت تصفیه خانه و  فاضلاب رباط کریم، تکمیل کمربندی الغدیر، ساخت بلوار آیت الله خامنه ای و مراحل ایجاد خط انتقال آب، بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات پروژه های یادشده قرار گرفتند.
https://thmporg.ir/vdca.wnik49nwe5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما