انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار دستور انتقال سریع گاز به بزرگترین گلخانه تهران را صادر کرد
علی اشرف منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره آخرین وضعیت اجرایی طرح بزرگ شهرک گلخانه ای گفت: زیرساخت های این طرح تکمیل و فراخوان جذب سرمایه گذار تا یک ماه آینده داده شده است. تنها مشکل ما در بخش انتقال گاز است.

وی افزود: امیدواریم با مرتفع شدن مشکل انتقال گاز که استاندار تهران هم دستور تسریع آن را داده بتوانیم تا پایان سال این طرح را اجرایی کنیم.تاکنون با تعدادی از سرمایه گذاران ایرانی و خارجی (اسپانیایی) قرارداد منعقد شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان تهران از توسعه 10 هزار هکتاری سیستم های نوین آبیاری در اراضی کشاورزی استان خبر داد و گفت: سال گذشته حدود 7 هزار هکتار از اراضی استان را به این سیستم ها تجهیز کردیم، در سال جاری 10 هزار هکتار هدف گذاری کرده ایم که تا کنون 5 هزار هکتار از آن در حال بهره برداری است و ما بقی توسط پیمانکاران در حال اجرا است.

وی گفت: در سال جاری جهاد کشاورزی استان تهران  با اختلاف بسیار زیاد از استان های دیگر از نظر سطح اجرایی و میزان قرارداد جایگاه اول کشوری را دارد.

گفتنی است؛ سرمایه گذاران یک شرکت خصوصی ایرانی و اسپانیایی با استفاده از اراضی کشاورزی موجود در منطقه به دنبال ایجاد شهرک گلخانه ای منحصر به فردی هستند.1370 هکتار مساحت در نظر گرفته شده برای احداث شهرک گلخانه ای است که 100 هکتار آن زیر ساخت های لازم انجام شده است.

 

https://thmporg.ir/vdciczaw2t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما