انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
استاندار دستور داد؛ مشکلات واحدهای تولیدی نمونه پایتخت حل شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست استاندار تهران و با حضور اعضای ستاد و جمعی از صاحبان صنایع و تولیدكنندگان استان برگزار شد.

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به این دستور كه دستگاه های استان باید به سرعت مشكلات و امور بروكراسی واحدهای تولیدی نمونه و بزرگ استان را با برداشت مثبت مرتفع كنند گفت: امور و مشكلات صنایع تولیدی نمونه استان نباید به ستاد تسهیل برسد و خود دستگاه ها باید با هماهنگی این مشكلات را مرتفع كنند.

هاشمی با بیان اهمیت لزوم آگاهی مستقیم مدیران و روسای ادارات از مشكلات واحدهای تولیدی تصریح كرد: همكاری دستگاه ها با واحدها و صنایع تولیدی موجب ارتقای سطح فعالیت آنها می شود.
 
محمدرضا مس فروش، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز در این جلسه با اشاره به اینكه تاكنون 173 جلسه ستاد در استانداری برگزار شده است گفت: یكهزار و 500 مصوبه برای یكهزار و 184 شركت طی این جلسات داشتیم كه 797 مورد اجرا شده است و 686 مورد در دست اجرا است.

وی با اشاره به دستور استاندار مبنی بر پیگیری سریع مصوبات ستاد  ادامه داد: موارد ابلاغ شده به دستگاه ها در مورد مصوبات ستاد لازم است پیگیری شود.

به گفته مس فروش، درصد توزیع فراوانی مشكلاتواحدهای تولیدی استان در بخش تامین اجتماعی 22 درصد،بانك ها 47 درصد،امور مالیاتی 22 درصد و سایر دستگاه ها 9 درصد است.

https://thmporg.ir/vdchtvnmd23nw.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما