انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
جزئیات اولین جلسه سازمان برنامه و بودجه پایتخت با شهرداری تهران
شهرام عدالتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، گفت: این جلسه به همت سازمان برنامه و بودجه استان با حضور مدیریت حریم شهر تهران، مدیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، برخی اعضای شورای شهر تهران، معاونت خدمات شهرداری تهران، نماینده اصناف و اتحادیه های تهران، معاونت شهرسازی شهرداری تهران، مدیر محیط زیست شهر تهران، برخی دستگاه های اجرایی و بنده به عنوان نماینده سازمان برنامه و بودجه استان تهران برگزار شد.

وی افزود: اولین جلسه مشترک شهرداری تهران با سازمان برنامه تهران با تدوین برنامه سوم عمرانی شهر تهران همزمان شد و این اتفاق خوبی است. با پیوند و همسویی میان برنامه های توسعه ای پایتخت هم شهر تهران جایگاه خود را پیدا کرده و هم سند آمایش موقعیت آینده تهران را تدقیق می کند.

عدالتی محور این جلسه مشترک را خروج اتحادیه ها و اصناف از شهر تهران عنوان کرد و گفت: مقرر شد از این پس هر گونه موضوع درخواست اتحادیه ها و اصناف در خصوص انتقال از شهر تهران به خارج از محدوده شهری با تایید شهرداری تهران باشد.

سرپرست معاونت توسعه و برنامه ریزی استان تهران گفت: با توجه به اینکه مطالعات متعددی با موضوعات مختلف شهر تهران توسط شهرداری انجام شده و در مراجع شهری به تایید و تصویب رسیده، قرار شد تمام مستندات مرتبط این طرح ها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده و در سند آمایش مورد تامل قرار گیرد. این اتفاق باعث جلوگیری از تشتت برنامه ها شده و زبانی مشترک، پیوندی عمیق میان کنشگران توسعه و مدیریت سرزمینی برقرار می کند.

به گفته عدالتی دومین جلسه مشترک سازمان برنامه و بودجه با شهرداری تهران ماه آینده برگزار می شود.

https://thmporg.ir/vdcfi1dtaw6dc.giw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما