انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
محدودیتی در واردات کالاهای سرمایه ای در استان تهران نداریم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، محمدرضا مس فروش در جمع صادرکنندگان برتر استان تهران اظهار کرد: نباید برای کالاهای سرمایه ای و واسطه ای مرزبندی ایجاد کرد اما جلوی کالاهای مصرفی را باید بگیریم. فعلا محدودیتی در واردات کالاهای واسطه ای نداریم، این تصمیم گیری و بحث پیرامون مدیریت واردات در چندمین جلسه کارشناسی در سطح بالا مورد بررسی واقع شد و به جمع بندی رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اضافه کرد: مورد فوق یکی از الزامات جدی در حوزه اقتصاد مقاومتی و مکمل بحث ارتقای صادرات غیر نفتی است که برای ایجاد رونق تولید به آن توجه شده و مصوب شده است.

وی سپس با بیان اینکه واردات کالاهای سرمایه ای نباید حد و مرزی داشته باشد، گفت: در این زمینه برای کالاهای واسطه ای هم مانند کالاهای سرمایه ای می توان عمل کرد اما جلوی صادرات کالاهای نهایی و مصرفی را باید بگیریم.

مس فروش گفت: در استان تهران البته این اتفاق تاکنون نیفتاده و رقم و عددی که برای کالاهای مصرفی دیده بودیم محقق نشده اما تمام تلاش و تمرکز ما به آن سمت بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در بررسی عملکرد صادرات استان گفت: آنچه در این حوزه تاکنون اتفاق افتاده نسبت به معدل ملی دارای شرایط مناسب تری است به طور مثال در صادرات کالا حدود 3/99 درصد تا پایان 8 ماهه امسال محقق شده ولی در صادرات خدمات از برنامه مصوب عبور کرده ایم.

https://thmporg.ir/vdcicraw2t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما