انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
خبرهای‌خوش رئیس‌سازمان برنامه و بودجه پایتخت به مردم پیشوا
نعمت الله ترکی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به لزوم پیگیری پیشرفت پروژه های عمرانی استانی اظهار کرد: بر اساس برنامه از شهرستان های استان و میزان پیشرفت پروژه های عمرانی آن ها بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات آن ها قرار می گیریم.

وی درباره رسیدگی به مشکلات شهرستان پیشوا گفت: اقدامات خوبی در این شهرستان انجام شده است، بخش تصفیه خانه فاضلاب و یک درمانگاه که تنها نیاز به تجهیز و نیروی انسانی دارد تا دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

ترکی درباره میزان پیشرفت پروژه های ورزشی شهرستان پیشوا افزود: چند سالن ورزشی نیاز به تجهیز دارند که قول تامین اعتبار آن ها را به فرماندار داده ایم. قرار شد تا پایان ماه آذر چند مجموعه در حوزه ورزش و جوانان که قابلیت اجرا ندارد تعیین  تکلیف شود.

وی ادامه داد: استادیوم 5 هزار نفری پیشوا هم با اعتبار 7 میلیارد تومانی تامین اعتبار شده و 15 آذر ماه مناقصه آن برای انتخاب پیمانکار برگزار می شود و در نیمه سال 96 باید به نتیجه برسد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره آخرین وضعیت پروژه تصفیه خانه هفتم شهرستان پیشوا گفت: سال گذشته این پروژه در حوزه آب منطقه ای استان تهران برای تخصیص آب کشاورزی از تصفیه خانه هفتم آغاز و به بخش خصوصی واگذار شد. این پروژه با سرمایه بیش از 400 میلیارد تومان تاکنون 35 درصد پیشرفت داشته و شهرستان های ورامین، پیشوا و پاکدشت را پوشش می دهد. سهم بری هر شهرستان با توجه به نیاز آبی و میزان استحصال از تصفیه خانه در جلسه ای تخصصی با رئیس آب منطقه ای استان تهران تعیین تکلیف می شود.

 

https://thmporg.ir/vdcebw8nijh8e.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما