انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
مهمترین مشکلات واحدهای تولیدی پایتخت تسهیلات و حوزه بانکی است
به گزارش سازمان برنامه و بودجه استان تهران،محمدرضا مس فروش در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری تهران گفت: در حال حاضر یکهزار و 322 مصوبه در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تصویب شده است و از این تعداد 721 مصوبه اجرا شده است.

 رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فراوانی مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را در حوزه بانکی و تسهیلات دانست و تصریح کرد: در جلسات ستاد، 557مورد مشکلات مرتبط با تسهیلات، 328 مورد بدهی های تامین اجتماعی ،302مورد بدهی مالیاتی و 135 مورد مربوط به سایر مشکلات است.

مس فروش به طرح رونق تولید هم  اشاره کرد و گفت: طرح رونق تولید دو پروژه اقتصاد مقاومتی را به خود اختصاص داده است که در این طرح بیش از دو هزار و 500  واحد ثبت نام کرده اند و در ابتدا با عدم انعطاف سیستم بانکی مواجه بودیم و با ورود استاندار به موضوع در حال حاضربانک ها همکاری بیشتری دارند.

وی با اشاره به اهمیت همکاری بانک ها در رفع مشکلات تولید کنندگان ادامه داد: در حال حاضرثبت نام در طرح رونق تولید متوقف شده است و تاکنون160میلیارد تومان از سامانه در این طرح پرداخت شده و 900 میلیارد تومان نیز پرداخت های مستقیم بانکی بوده است.

https://thmporg.ir/vdchtwnmd23nv.ft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما