انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
پیشرفت ۵۶ درصدی سرشماری پایتخت
مسعود افشین در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران اعلام کرد: تا صبح امروز 3 میلیون و 160 هزار مکان مسکونی و غیرمسکونی را در تهران فهرست بندی کرده ایم، که از میان آن ها 2 میلیون و 920 هزار خانوار شناسایی شده اند.

وی ادامه داد: برآورد ما از میزان کل خانوار در استان تهران 4 میلیون و 400 هزار است که با توجه به شناسایی 2 میلیون و 920 هزار نفری از میان آن ها فهرست بندی خانوار 66 درصد پیشرفت داشته است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره آمار جمعیتی آخرین وضعیت سرشماری گفت: میزان 4 میلیون و 547 هزار نفر آمار شمارش حضوری است و با احتساب سرشماری اینترنتی تاکنون، 56 درصد پیشرفت کار داشته ایم.

افشین اضافه کرد: خانواری که در سرشماری اینترنتی نام منطقه محل سکونت خود را اشتباه وارد کرده باشد، کد آماری نامعتبری دارد و باید مجددا ثبت نام کند.

وی افزود: از کل آمار فهرست بندی شده خانوارهای تهران، 13 درصد جز غایبان سرشماری هستند که در روزهای پنج شنبه و جمعه این هفته ماموران سرشماری حضوری به آن ها مراجعه می کنند. برخی شهرستان های استان تهران همچون پرند، پردیس و واوان بیشتر به شکل خوابگاه درامده و محل کار اکثر خانوارهای آن ها در تهران است.

به گفته معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان تهران کار سرشماری برخی از مناطق تهران مثل منطقه 5 و شهرستان های ملارد، قدس و بهارستان تا  قبل از پایان سرشماری به اتمام می رسد. همچنین شهرستان قرچک با 78 درصد و فیروزکوه با 70 درصد بیشترین پیشرفت در کار سرشماری را داشته اند.

https://thmporg.ir/vdcd2k0k6yt0z.a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما