انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
حضور فرمانداران در جلسات اقتصاد مقاومتی الزامی است
سید حسین هاشمی در گفت و گو با زهرا فعله گری پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فردی آگاه و شایسته ایی است که به عنوان مدرس جلسه اقتصاد مقاومتی حضور داشتند و راجع به آسیب پذیری و ریسک اقتصادی  فرارو در اقتصاد مقاومتی کشور روشن گری کرد که با واقعیت جامعه ما تطابق بسیاری داشت و علاوه بر این موضوع در این جلسه به موفقیت های کسب شده هم اشاره شد.

استاندار تهران اظهار داشت: فرصت های مطلوب، ریسک های تهدید کننده و همچنین نقش به سزای مردم در اقتصاد مقاومتی محور اصلی آخرین نشست اقتصاد مقاومتی بود.

هاشمی خبر داد: منابع ایی که باید تزریق شود تا اقتصاد مقاومتی به معنای حقیقی کلمه برسد بررسی شد و امید است اقدامات مناسبی را برای رسیدن به اهداف انجام پذیرد.

وی افزود: جلسات اقتصاد مقاومتی حامل نکات کلیدی پبش برد که در آن سیاست های مصلحت نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری برای مدیران و فرمانداران گفته می شود.

استاندار استان تهران با توجه به جلسه اقتصاد مقاومتی گفت: اینگونه نشست ها اهمیت فراوانی دارد و به مسئولین تاکید دارم که حضور پر رنگی داشته باشند.

https://thmporg.ir/vdccamq082bq4.la2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما