انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
سرشماری آن لاین تهرانی ها از خانه/ ثبت نام کنید جایزه بگیرید
مسعود افشین در گفتگو با زهرا فعله گری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: برخی از کشور ها به سبک سنتی و برخی دیگر با استفاده از روش پیشرفته ثبتی به جمع آوری اطلاعات می پردازند و ایران در حال گذر از ما بین این دو روش است که در این مرحله از سرشماری تلفیقی از این دو به کار گرفته شده است و ماموران سرشماری با استفاده از تبلت برای گرفتن اطلاعات مورد نیاز از شهروندان اقدام می کنند.

مسعود افشین اظهار داشت: مزیت روش به کار رفته شده در این دوره از سرشماری ها بالا رفتن سرعت و صحت انجام این فرایند است و به شهروندان توصیه می شود که با مراجع به سایت sarshomari۹۵.ir  اطلاعات خود را در سامانه وارد کنند. این امر کمک بزرگی به صرفه جویی در هزینه های سرشماری خواهد کرد.

افشین اذعان کرد: تعداد سوالات پرسش نامه نسبت به سال گذشته به ۳۵ سوال کاهش یافته و اطلاعات پشتیبان مورد نظر در تبلت ماموران کمک می کند که دقت اطلاعات کسب شده افزایش یابد. همچنین اگر مغایرتی بین فیلد های وارده وجود داشته باشد طرفین به محض برخود متوجه خواهند شد.

معاون سازمان برنامه و بودجه تهران گفت: اطلاعات وارد شده بسیار حائز اهمیت است زیرا اساس کار سرشماری ایجاد چارچوب کلی برای انجام آمار های نمونه آتی است.

مسعود افشین در خصوص حساسیت شهروندان در ارائه اطلاعات گفت: هیچ جای نگرانی در این رابطه برای شهروندان وجود ندارد زیرا طبق قانون اطلاعات فردی شهروندان در اختیار هیچ ارگان و نهادی قرار نخواهد گرفت و تنها شکل کلی در سطح منطقه ایی از نتایج حاصل شده منتشر خواهد شد.

وی ادامه داد: تبلیغات گسترده در رابطه با فرهنگسازی استفاده از تکنولوژی برای سهولت کار انجام شده است که تشویق اقشار مختلف را به همراه دارد و کسانی که با استفاده از روش اینترنتی اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده اند به قید قرعه به هزار خانواده پاداش یک میلیون تومانی داده می شود.

در پایان گفتنی است ثبت نام اینترنتی از سوم الی هفتم ماه جاری ادامه دارد پس از آن فاز دوم سرشماری ها از تاریخ ۲۵ مهر ماه الی ۲۵ آبان ماه آغاز می گردد.

https://thmporg.ir/vdcebe8eijh8x.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما