انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
ایجاد ۷هزار شغل در شهرستان پردیس
به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران؛ مرتصی حیدری فرماندار شهرستان پردیس در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه شهرستان که با حضور مهمان ویژه نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران برگزار شد اظهار داشت: با حضور رئیس سازمان تصمیم و اراده جدیدی در رفع مشکلات ایجاد شده است و وعده های خوبی از اقای ترکی شنیده ایم.

وی افزود: تولید برخی واحدها به صورت انحصاری موثر و مفید برای اقتصاد کشور است؛ از خروج ارز جلوگیری کرده و باعث ورود ثروت فراوان به داخل کشور می شود.در طول فعالیت این واحدها بیش از 7 هزار شغل در شهرستان ایجاد شده و  اگر اشتغالی که به تبع فعالیت واحدها ایجاد شده در سایر نقاط کشور به دلیل عرضه محصولات آن ها را در نظر بگیریم بیش از 300 هزار شغل در کشور منجر می شود که در این موقعیت کشور امری حیاتی و ضروری است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: همکاری معاونت برنامه ریزی فرمانداری و واحدها موجب مطالعات دقیقی شد که در پی آن متوجه شدیم بیش از 8 هزار واحد صنعتی در شهرستان وجود دارد که تمام آن صنعتی نیست و بخشی صنفی است و اساسا استقرار واحد های صنفی تعارض خشنی با قوانین محیط زیست ندارد.

حیدری ادامه داد: وجود صنایع آلاینده باعث مواخذه ما از سوی شورای تامین استان و شهرستان شد و در این رابطه ما 200 واحد پراکنده را تجمیع و به 103 واحد رساندیم. 27 واحد از این تعداد خطرناک تشخیص داده شد که تحت سیطره محیط زیست است که این ارگان برخی از ان ها را پلمپ کرده و برای برخی تصفیه خانه تاسیس شده است.

حیدری گفت: خط قرمز ها رعایت شد و در دراز مدت برای جلوگیری از آلودگی سد ماملو و لتیان و حفظ حریم رودخانه ها پیشنهاد داده ایم تا برخی از این صنایع از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام/

https://thmporg.ir/vdcc8.q022bq1aal.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما