انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
«پیشوا»بیمارستان ندارد
محمدکرم محمدی در گفتگو با شادی سیروس خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان برنامه و بودجه استان تهران، با اشاره به اعتبار و بودجه اختصاص یافته به این شهرستان گفت: در سال جاری اعتباری حدود 21 میلیارد و 500 میلیون تومان به پیشوا اختصاص یافت اما سال گذشته از کل اعتبار اختصاص داده شده فقط 40 درصد حدود 6 میلیارد تومان تعلق گرفت و اعتبار تخصیص امسال هنوز مشخص نشده است.

وی به کمبود امکاناتی از جمله نبود اماکن ورزشی و فرهنگی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان پیشوا فاقد اماکن ورزشی، فرهنگی است و به نوعی ساخت مسکن مهر هم بر مشکلات شهرستان افزوده که باید برای حل مسائل جوانان این امکانات به شهرستان افزوده شود.

پیشوا تنها شهرستانی که بیمارستان ندارد

فرماندار پیشوا با بیان اینکه باید به حوزه سلامت هم توجه شود افزود: پیشوا تنها شهرستانی است که بیمارستان ندارد و مدیران باید توجه ویژه به این بخش کنند.

وی به کمبود نیروی انسانی و فضای اداری نامناسب اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان اشاره کرد و گفت: نیروی انسانی اندک این اداره با توجه به گستردگی جغرافیایی منطقه نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای جمعیتی شهرستان باشد و لازم است که هم از نظر نیروی انسانی و هم از نظر امکانات اداری حمایت و تقویت شود و بدنه کارشناسی آن قوی‌تر شود.

فرماندار شهرستان پیشوا از مسئولان آب و فاضلاب روستایی خواست تا با تدابیر ویژه موجب شوند تا اهالی روستاها ایام باقی مانده تابستان را بدون ایجاد مشکل خاصی سپری کنند.

وی با گلایه از این معضل گفت: چرا نباید این شهرستان هم از سهیمه آب ماملو بهره‌مند باشد؟ ما هم نسبت به جمعیت مان حق داریم از این آب استفاده کنیم.

انتهای پیام

https://thmporg.ir/vdcakeny149nw.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما