انتخاب زبان
plus
reset
minus
plus
minus
۰
plusresetminus
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران:

۲۵ % خدمات دولت، در دستگاه های اجرایی استان تهران انجام می شود

۲۵ % خدمات دولت، در دستگاه های اجرایی استان تهران انجام می شود
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، این نشست با حضور راحله رودکی مدیرکل دفتر برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سیمین محمدپور مدیر امور اداری، مالی و پشتیبانی سازمان، نوشین زارعی سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران و معاونان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در محل آن اداره کل برگزار شد .

مسعود شفیعی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، فضای فرهنگ را عمدتاً ذهنی و ذاتی و توفیق خدمت در این فضا را موجب تازگی و نشاط روح دانست.

وی ظرفیت فرهنگ و هنر را نامتنهی خواند و افزود: در صورتی که موانعی در راه حرکت اهالی فرهنگ و هنر ایجاد نشود فعالیت های موثری به منصه ظهور خواهد رسید.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: 25% از خدمات دولت، توسط دستگاه های اجرایی استان تهران انجام می شود که رسیدگی به امور دستگاه ها از دغه دغه های این سازمان است.

این مقام مسئول در خصوص منابع مورد نیاز حوزه فرهنگ و هنر گفت: منابع قابل توجهی در حوزه فرهنگ و هنر وجود دارد، لکن تعدد دستگاه های فرهنگی و عدم هم افزایی سیستمی در فعالیت ها، موجب هدر رفت منابع گردیده است.

شفیعی در ادامه افزود: در حوزه فرهنگ و هنر تقسیم کار، برنامه ریزی دقیق، تنوع بخشی به منابع از الزامات بستر سازی برای حضور مردم علاقمند و واگذاری امور غیر حاکمیتی به بخش خصوصی است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد مشکلات پیش روی فرهنگ و هنر استان تهران با نگاه به تجارب گذشته و الویت بندی پروژ ه تا حد قابل قبولی مرتفع گردد.

https://thmporg.ir/vdcj.vetfuqeihsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما