به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران وبینار هماهنگی سامانه 《پاکنا》 با هدف هماهنگی عملیاتی کردن سامانه یکپارچه نظام اداری و استخدامی در کشور با حضور مدیران و کارشناسان سازمان امور اداری و استخدامی و معاونین توسعه مدیریت و سرمایه انسانی استانها و کارشناسان برگزار شد.
بر اساس این گزارش این جلسه بر ضرورت ثبت اطلاعات کل دستگا ههای مشمول ماده پنج قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله شهرداری های استان تهران تاکید شده است.
مطابق تبصره(21) قانون بودجه سال 99 دستگاه های اجرایی مکلفند اطلاعات خود را در سامانه پاکنا ثبت نمایند و پس از درج اطلاعات و تایید مدیر اداری و ذیحسابی دستگاه های اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ریز اطلاعات ارسالی را بررسی و پس از تایید به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال می کند.